6 חבילות מומלצות של תוספים לאלמנטור

אלמנטור מציעה מעל 80 אלמנטים לעיצוב האתר שלכם, אולם לא תמיד זה מספיק. לפעמים, תרצו להשתמש בתוספים לאלמנטור שיוסיפו לכם אלמנטים שיאפשרו לכם להפוך את העיצוב והנגישות באתר שלכם לטובים יותר. לכן, מפתחים שונים החליטו להרחיב את הפונקציונליות של Elementor ולפתח תוספים שייעודים ל-Elementor. במאמר זה נסקור 6 חבילות שמכילות תוספים לאלמנטור שיוכלו לעזור לכם לבנות ולעצב אתר בדיוק כפי שאתם רוצים וכן לשפר את חווית בניית האתר ולהפוך אותה לקלה יותר.

חבילות מומלצות של תוספים לאלמנטור:

Unlimited Elements for Elementor

התוסף Unlimited Elements for Elementor באמת מרגיש בלתי מוגבל מרוב כמות התוספים שתקבלו בתוך החבילה הזאת. במידה ותבחרו בחבילה הזאת, תוכלו להשתמש בלמעלה מ-100 תוספי Elementor, איתם תוכל לבנות כמעט כל דבר. אלה כוללים תוספים להטמעת מפות, תיבות מתהפכות, אנימציה לאייקונים, אקורדיון לתמונות, רקע מתחלף, חיתוך תמונות בצורה מסוימת, ועוד המון אפשרויות נוספות.

מחיר: אתם יכולים להוריד את החבילה החינמית, ואם תרצו לשדרג ליותר וודיג'טים תצטרכו לקנות את אחת מהתכניות בתשלום – תכנית Starter ב-39$ לאתר בודד למשך שנה, תכנית Professional ב-99$ ל-5 אתרים למשך שנה, ותכנית Business שעולה 149$ לשנה למספר לא מוגבל של אתרים. ההבדל בין שלוש התכניות הוא ההגבלה על כמות האתרים ולא בכמות התוספים שאתם מקבלים.

CrocoBlock

Crocoblock מכיל את כל ה- JetPlugins כחבילה ומציע אוסף נהדר של תבניות מוכנות מראש. חוץ מזה, אתם יכולים להתאים אישית את האתר שלכם עם האלמנטים שלו כגון Post, WooCommerce, Popup ועוד. יש לתוסף כמה אלמנטים ממש מעולים שעוזרים לעצב את החווית קנייה – JetWoobuilder, וגם אלמנטים לפילטור – JetSmartFilters.

אבל צריך לקחת בחשבון שהתוספים בחבילה מאוד כבדים ומאטים את האתר ולכן אומנם האתר יהיה יותר מעוצב, אבל זה יבוא על חשבון המהירות של האתר

מחיר: CrocoBlock מציעים 4 תוכניות, כאשר אחת מהן חינמית. היא רלוונטית לאתר בודד והפלאגינים שתקבלו דרכה מוגבלים, בנוסף – היא לא כוללת פופאפים ותבניות מעוצבות. תכנית נוספת היא תכנית ה- All-Inclusive שמתומחרת ב130$ לשנה ומשמשת רק לאתר בודד. כאן תקבלו גישה לכל התבניות המעוצבות וגם לפופאפים, בדיוק כמו בתכנית הנוספת שנקראת All-Inclusive Unlim ועולה 256$ לשנה. ההבדל היחיד בין השתיים היא שבתכנית היקרה יותר אתם לא מוגבלים בכמות האתרים. התכנית האחרונה היא התכנית היקרה ביותר, עליה תשלמו 750$ פעם אחת לכל החיים. היא אינה מוגבלת בכמות האתרים, והגישה שלכם לתוספים תהיה לנצח. מעבר לזה- אין הבדל.

שימו לב, הם מציעים החזר כספי מלא תוך 30 יום ממועד הרכישה..

Happy Addons

התוסף Happy Addons, הוא אפשרות מצוינת לשפר את חווית בניית הדפים באתר שלכם. תוסף זה כולל 35 וידג'טים נוספים של Elementor, כמו כותרות משופעות, אייקונים רבים, השוואת תמונות, ביקורות, המלצות, קישורים לפלטפורמות חברתיות ועוד המון אפשרויות ליצירת דפים מותאמים אישית. מעבר לכך, ווידג'טים נוספים מתווספים באופן קבוע לחבילה!

מחיר: לתוסף יש 4 תכניות – תכנית חינמית, תכנית Starter שעולה 39$ לאתר בודד למשך שנה, תכנית Professional שעולה 89$ לחמישה אתרים למשך שנה ותכנית Business שעולה 189$ ל-1000 אתרים למשך שנה.

Master Addons

מדובר בתוסף חינמי (עם אפשרות לשדרוג בתשלום) שנותן לכם מעל 100 טמפלטים מוכנים לעיצוב האתר שלכם. באמצעות Master Addons תוכלו לעצב כפתורי קריאה לפעולה, לעצב את הדרך שבה התמונות והשמות של חברי הצוות בחברה מופיעים, עיצוב כפתורי החיפוש ואלמנטים רבים נוספים שייצרו לכם את האתר המושלם.

מחיר: אתם יכולים להינות מ-14 יום התנסות חינמית שכוללת את כל התוספים ללא תשלום. לאחר מכן, יש 3 תכניות שתוכלו לרכוש – תכנית PERSONAL שמתאימה לאתר אחד ותשלמו 29$ לשנה או 49$ לכל החיים. תכנית נוספת היא ה-BUSINESS, שמתאימה ל-3 אתרים ותוכלו לרכוש אותה ב-49$ לשנה, או 149$ לכל החיים. התכנית האחרונה היא DEVELOPER שמותאמת לסוכנויות, והמחיר שלה הוא 149$ לשנה או 299$ לכל החיים.

Mighty Addons

Mighty Addons  היא אופציה נהדרת נוספת שמשלבת המון אלמנטים שיכולים לעזור לכם לעצב את האתר שלכם מא' ועד ת'.  התוספים מציעים ערכות בלוק, מקטעים ותבניות מוכנות לשימוש – כולן פשוטות לשימוש.

הגרסה החינמית כוללת בלוקים של Elementor לאקורדיונים, סוגים שונים של עיצובים לכפתורים, תמונות לפני/אחרי, תיבות ספירה לאחור, אינטגרציה עם MailChimp, שעות פתיחה וסגירה, סרגל התקדמות, עיצוב חברי הצוות והמלצות. על ידי שדרוג לתוכנית Mighty Addons Pro תוכלו גם ליהנות מלמעלה מ-25 ווידג'טים נוספים (עם אפשרויות נוספות לכותרות מתקדמות, מפות, גלריות אינסטגרם, PayPal ועוד).

מחיר: החבילה הזאת חינמית, אולם אתם יכולים לשדרג לשלוש תכניות נוספות בתשלום. תכנית ה- Starter תעלה לכם 29$ לשנה והיא מספיקה לאתר בודד, בעוד תכנית ה-VIP תעלה לכם 49$ לשנה ומתאימה לחמישה אתרים. התכנית השלישית היא התכנית היקרה מביניהן, תכנית ה- Elite שעולה 99$ לשנה ואין לה הגבלה על כמות האתרים.

PowerPack

חבילת PowerPack for Elementor מציעה 42 תוספים, ביניהם הטמעת ציר זמן והתקדמות, תבניות מעוצבות מראש, כותרות מעוצבות, עיצוב אקורדיון, הוספת קרוסלה מעוצבת של לוגואים, דף התחברות ועוד.
מחיר: התכנית אינה חינמית, אבל היא מציעה שלוש תכניות בתשלום – תכנית Starter לאתר בודד שתעלה 49$, ואינה כוללת ווידג'טים של WooCommerce. התכנית השנייה היא תכנית Professional שאינה מוגבלת בכמות האתרים ועולה 129$. היא כוללת את כל האפשרויות שהחבילה כוללת בתוכה. התכנית השלישית היא תכנית LifeTime, שעולה 209$ בתשלום חד פעמי עם גישה שאינה מוגבלת בזמן.

סיכום

החבילות המוצעות מספקות לכם מגוון רחב של תוספים שיוכלו לעזור לכם לשפר את חווית בניית האתר שלכם וכן להשיג את העיצוב האולטימטיבי שאתם מדמיינים. מעבר לכך, ככל שיהיו לכם אפשרויות רבות יותר לעיצוב, ככל הנראה תוכלו להפוך את האתר שלכם לנגיש יותר גם עבור הלקוחות שלכם. אנו ממליצים להתנסות בגרסה החינמית לפני שאתם רוכשים אותן כדי שתוכלו להבין האם אתם מרוצים ממה שאתם מקבלים.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

מדריכים נוספים