כיצד ליצור כרטיס תמיכה בפלטפורמת Cloudways

כיצד ליצור כרטיס תמיכה?

שלב ראשון – גש אל מרכז העזרה:

היכנס לפלטפורמת Cloudways עם חשבונך. לפני שתיצור כרטיס, שים לב שברוב השאלות, CloudwaysBot תמיד נמצא שם כדי לסייע לך. במקרה ש-CloudwaysBot לא יכול לסייע, תוכל ליצור כרטיס. לאחר הכניסה ל-Cloudways, לחצו על כפתור Need a hand? בחלקו הימני של המסך.

כיצד ליצור כרטיס תמיכה בפלטפורמת Cloudways
כעת ייפתח חלון קטן, לחצו על הכפתור Create a Ticket.
 
הערה: רק לקוחות עם חשבונות מלאים יכולים להגיש כרטיס. לקוחות בעלי חשבון ניסיון נדרשים לשדרג את חשבונותיהם כדי להפעיל תכונה זו.
Create a Ticket

שלב שני – הגש כרטיס

לאחר שתראו את טופס שליחת הבקשה, מלא את כל השדות ולאחר מכן לחץ על כפתור שלח כדי ליצור את הכרטיס.

צוות התמיכה שלנו ידאג כעת לשאילתה שלך ויעדכן אותך בכרטיס לפי הזמן תגובה של Cloudways.

טופס שליחת הבקשה

לאחר הגשת הכרטיס שלך, תקבל התראה על כתובת הדוא"ל הראשית של חשבונך.

הערה חשובות:
אם אתה חבר בצוות, דאג להוסיף את כתובת הדוא"ל שלך בשדה CC כדי שתוכל גם לקבל הודעה.