SnapShooter - שיפור הגיבויים מחוץ לאתר באחסון Cloudways

נתונים הם דבר מאוד חיוני בנוסף העסקי של היום וכל אתר, אפילו הקטן ביותר, מחזיק את הנתונים שלו שמורים באתר וגם על גבי השרת. אובדן של נתונים אלו יכול להיות קטסטרופלי עבור כל עסק ובעיקר עבור עסקים גדולים שכמות הנתונים שברשותם היא עצומה. אובדן נתונים יכול להיגרם על ידי שינויים טכנולוגיים המתבצעים באתר או בשרת, תאונות עבודה דיגיטליות, איומי סייבר, פריצות ועוד. יש המון עסקים המשתמשים בנוכחות הדיגיטלית שלהם כדי לייצר הכנסות, מה שהופך את גיבוי הנתונים לחשוב מאוד וסוג של "מוצר חובה" כאשר בונים אתר או רוכשים שרת מסוים כדי שבשעת הצורך ניתן יהיה לאתר ולשחזר את הנתונים שאבדו בזמן שיבושים.

סנאפשוטר

גיבויים בשרת של Cloudways

במערכת של Cloudways, שמירה על נתונים של הלקוחות זה בראש סדר העדיפויות והחברה דואגת לפתח מוצרים הקשורים לגיבוי האתר והשרת או לרכוש חברות עם מוצרים מתקדמים בנושא. זו גם הסיבה שמשתמשים קיבלו את האפשרות לבצע גיבויים מקומיים וגיבויים מחוץ לאתר ברכישת שרת מהחברה ללא רכישה של מוצר נוסף כזה או אחר. יחד עם זאת, CW מבינים שמערכת הגיבויים שלהם היא טובה אך רחוקה מלהיות מושלמת ויש בתוכה קצת מגבלות:

  • אין שמירת גיבוי מעבר ל-30 יום
  • חוסר יכולות לדחוף את הגיבוי שיצרתם לאחסון שרוכשים מהם.
  • חוסר יכולת להוריד את הגיבויים מחוץ לאתר


    לאחר שבחברת קלאודוויז מיפו את הבעיות שיש עם פתרונות הגיבוי הנוכחיים של המערכת, הם גילו שיש ביקוש רב של הלקוחות המשלמים לשלושת האפשרויות למעלה. לאחר שקלאודוויז רכשה את חברת DigitalOcean היא רכשה גם את מוצרי המשנה שלה וביניהם את SnapShooter. רכישת דיגיטל אושן סייעה לקלאודוויז לשפר ולשדרג את אמצעי הגיבוי שלה שמוצעים ללקוחות.

מה זה בעצם SnapShooter?

SnapShooter הוא פתרון גיבויים מאובטחים מחוץ לאתר, קל לשימוש ובמחיר סביר המשמש סוכנויות, בעלי אתרים ומפתחים בחרבי העולם ובעזרתו הם יכולים לתזמן גיבויים מחוץ לאתר של השרתים, מסדי הנתונים והיישומים המאוחסנים בשרת. SnapShooter מקל על הגדרת הגיבויים מחוץ לשרת והתעסקות מיותרת בעבודת הגיבוי החיצוני כדי לענו על צרכים של משתמשים ללא ידע טכני רב בנושא. למשל – בעל אתר יכול ליצור גיבוי עבור כל האתר שלו ומסד הנתונים של MySQL בתוך שרת, שיפעל בהתאם לתדירות שקבעתם מראש ויגבה את הקבצים שבחרתם לאחסון המועדף עליכם. זוהי קפיצת מדרגה ובעצם ייעול של מספר תכונות שכבר היו קיימים בתוך Cloudways בדרך זו אחרת וכעת הם מתלכדים למוצר שמיש עבור המשתמשים של החברה הזקוקים לגיבויים.

גיבויים עם סנאפשוטר

SnapShooter מציעה עבור לקוחות Cloudways יצירת גיבויים מחוץ לאתר של כל היישומים ומסדי הנתונים שלהם בלחיצת כפתור ללא מאמץ רב. אתם יכולים לחבר את שרת הקלאודוויז שלכם והכלי ימצא באופן אוטומטי את כל היישומים (אתרים, אפליקציות וכו'), מסדי הנתונים והקבצים המותקנים בשרת וייצור גיבוי בודד לכל אחד מהם. זה משפט עבור הלקוחות את ניהול הגיבוי על ידי יצירת קבצי גיבוי קטנים עבור כל אתר.

כמה עולה SnapShooter?

כחלק מהמוצרים של דיגיטל אושן, ללקוחות קלאודוויז יש הנחה של 20% עבור השימוש ב-SnapShooter על כל החבילות למשך שלושת החודשים הראשונים אם תבחרו לשלם במתכונת חודשית אך אם תבחרו לשלם במנוי שנתי תוכלו להנות מהנחה של 20%-34% בהתאם לחבילה שתרכשו. בגזרת החבילות יש מספר אפשרויות שבהן תוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם מבחינת כמות השרתים, כמות האתרים, כמות הפעמים השגיבוי מתבצע ביום ועוד מספר אפשרויות. 2 החבילות הראשונות מתאימות לעסקים וחברות בסדר גודל קטן עד בינוני אך אם אתם חברה גדולה שצורכת הרבה משאבים ומחזיקה הרבה נתונים או סוכנות שמחזיקה המון שרתים ואתרים מומלץ לכם לבדוק את החבילות המתקדמות יותר.

גיבויים סנאפשוטר

תכונות מובילות של סנאפשוטר:

  • גיבויים מחוץ לאתר – יצירת גיבויים אמינים בצורה יעילה מחוץ לאתר עבור כל היישומים ומסדי הנתונים שנמצאים בשרת שלכם באמצעות הגדרה מהירה של גיבויים.
  • מעקב אחר גיבויים בזמן אמת – אפשרות של הגדרת בהתאמה אישית של הגיבויים, מעקב בזמן אמת ומעקב לאחר הפעלת הגיבויים.
  • אפשרויות אחסון מרובות – ניתן לבחור בין אחסון בשרת משלכם עם SnapShooter או להשתמש בספק אחסון שנתמך (ביניהם תמצאו את: S3 של אמאזון, DigitalOcean Spaces, Google Drive, Firebase Wasabi ועוד מגוון אפשרויות. 
  • שחזור בקליק – שחזור של הגיבויים בלחיצת כפתור ובמהירות דרך פאנל הניהול של סנאפשוטר.
  • התראות – הישארו מעודכנים לגבי מה שקורה עם הגיבויים שהחלתם וקבלו התראות מ-SnapShooter לאימייל או ל-Slack.

משמעות החיבור בין SnapShooter לשרתים של Cloudways

בין אם אתם מנהלים סוכנות ובה מספר אתרים, חנויות איקומרס או בלוג באמצעות אתר וורדפרס, Cloudways מקלה על בניית האתר שלכם והקמת כל הנתונים הדרושים כדי שהאתר יהיה באוויר וכעת החיבור עם SnapShooter מאפשר לכם גם לגבות את האתרים והיישומים בקלאודוויז בהתאם לצרכים שלכם:

  • תומך ביישומים: Laravel, WordPress, Magento, WooCommerce ו-PHP.
  • בחרו מה לגבות מתוך היישומים שלכם (את כל היישום או חלקים בודדים)
  • שמרו את הגיבויים בהתאם לזמן השמירה הרצוי.
  • הגיבויים נשארים גם לאחר מחיקה של האפליקציה שלכם, גם במעבר לספק ענן אחר לשמירת הגיבויים או ביצירת של ספק ענן חדש. בנוסף, קל לשחזר את נתוני האפליקציות שלכם גם לאחר המחיקה.
  • נתמך על ידי ספקי ענן מובילים של קלאודוויז – AWS של אמזון, GCP של גוגל, וולטר, לינוד ו-DigitalOcean.

לסיכום

ב-Cloudways תמיד מחפשים דרכים נוספות לשפר את השירותים ולספק ללקוחות מקסימום עזרים לאחסון האתר שלהם. עם הרכישה האחרונה של SnapShooter בידי DO, נוצרה האפשרות של קלאודוויז לספק ללקוחותיה מוצר שמעניק גיבוי מתקדם, אמין ואיכותי בלחיצת כפתור. שימו לב שלא כל אדם יהיה זקוק למוצר SnapShooter עבור הגיבויים ולחלק מהאנשים יספיק השימשו בגיבוי הקיים במערכת קלאודוויז כעת. התוכנית העתידית של Cloudways היא לשפר את פתרון הגיבוי הנוכחי שלה באמצעות שיתוף פעולה עם הצוות של SnapShooter על מנת שהפתרון לגיבויים יהיה בשליטה מלאה שלה והחברה תוכל לספר תכונות גיבוי מקיפות ומתקדמות יותר בצורה ישירה ללקוחות.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים