שיתוף פעולה בין קלאודוויז לקלאודפלייר - חבילת Enterprise בדולרים בודדים לחודש

Cloudways עושה הכל כדי לדאוג לרף איכות גבוה, ביצועים טובים ואבטחה אדוקה בפלטפורמה שלה. חברת Cloudways הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Cloudflare, המפתחת פתרונות אבטחה ושיפור ביצועים לחברות וארגונים בכל הגדלים.

למה Cloudways בחרה לשתף פעולה עם CloudFlare?

עד כמה שפתרון ה-CDN של קלאודוויז היה איכותי, הוא לא עמד בציפיות מבחינת איכות וביצועים ביחס ל-CDN של Cloudflare. היו מספר תקלות עם ה-CDN של קלאודוויז בשנים האחרונות שגרמו לחברה להבין שהם צריכים למצוא אלטרנטיבה איכותית יותר ללקוחות שלהם. בנוסף, הרבה לקוחות של Cloudways פנו לחברה וביקשו פתרונות אבטחה מתקדמים להגנה מפני פריצות של האקרים ומתקפות DDoS.

לכן, לאחר שביצעו הערכה יסודית ובדיקות ממושכות, כולל טסטים בלייב עם לקוחות, החליטה חברת Cloudways לשתף פעולה עם Cloudflare החדשנית עם פתרונות איכותיים לגולשים הבוחרים בחברת אחסון המספקת אחסון בענן. חברת Cloudflare נבחרה על ידי גולשים בשנת 2020 לשירות ה-CDN הטוב ביותר. במסגרת שיתוף הפעולה, לקוחות Cloudways יהנו מהחבילה האולטימטיבית של קלאודפלייר – Cloudflare Enterprise בעלות של 5$ בלבד לאתר בודד והמחיר אפילו יורד אם רוכשים את השירות לכמות גדולה יותר של אתרים.

מה היתרונות בחבילה של Cloudflare Enterprise?

הגנת DDoS וחומת אש מתקדמת

אובדן אמון הלקוחות ואובדן הכנסות זה התוצאה הסופית של אתרים שמרבים לקרוס או להיות מושבתים. ניתן למנוע מצבים כאלה באמצעות הפחתה של התקפות DDoS בחבילת ה-Enterprise של Cloudflare נגד שכבות אבטחה 3, 4 ו-7. ה-CDN בחבילת ה-Enterprise מגיע עם כתובות IP שמורות שהתעבורה שלהם מנותבת ומקבלות תיעדוף על פני שאר התעבורה. תכונה זו מגיעה בחבילת ה-Enterprise ולא קיימת באף אחת מהחבילות הנוספות ב-Cloudflare, בחינם או בתשלום.

בנוסף, תעבורה זדונית מוסרת על ידי WAF, חומת אש חכמה ליישומי אינטרנט המעדכנת את עצמה בצורה אוטומטית באיומים שונים באינטרנט על ידי ניתוח של מיליוני אתרים. WAF מזהה וחוסם תוקפים לפני שהם מגיעים לשרת שלכם. זה מגיע עם חומת אש מתקדמת המאפשרת ל-Cloudways להגן בצורה מירבית על האתרים והשרתים שלכם. בסופו של דבר, אתם מקבלים חומת אש חכמה מנוהלת עבור האתר שלכם בלחיצת כפתור, כולל תעודת SSL בחינם ועמידה בתקני PCI העדכניים ביותר.

שיפורים בשירות ה-CDN ושיפור בביצועים

בשונה מהתכנית החינמית של Cloudflare או תכניות בתשלום, ה-CDN בחבילת ה-Enterprise מגיע עם כתובות IP ייעודיות שכבר נשמרו במערכת ומקבלות עדיפות בניתוב התנועה כדי להבטיח מהירות מקסימלית. בנוסף, בחבילת ה-Enterprise, חברת Cloudflare משתמשת במרכזי נתונים אזוריים בתשתית איכותית מסוג Tier 1 כדי להנגיש תוכן לגולשים, מה שממזער בקשות תוכן סטטי בשרתים שלכם ומפחית עלויות וצריכת משאבים.

בנוסף, בחבילת ה-Enterprise יש שימוש באפשרויות Polish & Mirage. פוליש מבצע אופטימיזציה לתמונות בלי לפגוע באיכות התמונה ומקטין בממוצע 35% מגודל התמונה. Mirage מזהה את סוג הדפדפן של הגולש, ממטב את הביצועים לפי הדפדפן והמכשיר ומשפר את ביצועי התמונה עבור הגולש.

השוואה בין התכנית החינמית של Cloudflare ל-Cloudflare Enterprise

השימוש בחבילה של Cloudflare Enterprise מאפשר לכם להשיג ציונים גבוהים יותר ב-Core Web Vitals (המדדים שמציינים את חווית המשתמש בטעינה של דף באתר שלכם), אתם מקבלים גישה ל-CDN עם מעל ל-200 דאטה סנטרים ברחבי העולם, הגנה מתקדמת מהתקפות DDoS, אופטימיזציה לטעינת תמונות, אופטימיזציה למובייל ועוד. רק עבור ההשוואה חשוב שתראו את ההבדלים בין שימוש רגיל ב-Cloudflare לשימוש בחבילה המתקדמת ביותר של החברה – Cloudflare Enterprise:

מה לגבי המחיר של Cloudflare Enterprise?

במחיר התחלתי של 4.99$ לחודש עבור אתר אחד, העלות לא אמורה למנוע ממשתמשים להצטרף לתכנית החדשה. בנוסף, המחיר יורד ברגע שמצרפים יותר אתרים לשירות. עבור 5-10 אתרים תשלמי 3.99$ לחודש לכל אתר, עבור 10-25 אתרים תשלמו 2.99$ לחודש לכל אתר ועבור 25 ומעלה אתרים תשלמו 1.99$ לחודש לכל אתר. העלויות שלכם יכולות להישאר נמוכות גם אם תרכשו את השירות למאות אתרים, מה שנותן ערך רב לסוכנויות קידום ומשרדי דיגיטל, שיכולים להציע חבילות אלה ללקוחות שלהם ולשפר את השירות ואת חווית הגלישה באתרי הלקוחות.

מה המחיר למשתמשים שכבר משלמים על Cloudways CDN?

התכנית Cloudflare Enterprise תעלה 2.99$ חודשי לאתר אחד עבור מי שמנוי ב-Cloudways CDN. עם ההנחות שמקבלים עבור כמות גדולה יותר של אתרים המחיר אפילו יורד. חברת Cloudways מתכננת לבטל בהדרגתיות את Cloudways CDN אך היא רוצה שהגולשים שלה יכירו את החיבור החדש ל-CDN לפני שהיא מוריד לגמרי את האפשרות. Cloudways CDN צפוי לרדת בחודשים הקרובים ועדכונים בנושא יישלחו למשתמשים.

איך להפעיל ולנהל את האפשרויות החדשות שקיבלנו ב-Cloudflare Enterprise?

השימוש באפשרויות שיש בתוכנית של Cloudflare Enterprise אופציונליות לגולשים שרכשו אותו ואין חובה להשתמש בכל האפשרויות, אלא רק במה שמתאים לכם, לשרת שלכם ולאתרים שלכם. להפעיל את התכנית החדשה בפלטפורמה של Cloudways זה אישור של הדומיין לאתרים שלכם בתמיכה של ה-DNS ושירות ה-CDN הנוכחי שלכם. שאר תכונות האבטחה ושיפור הביצועים מוגדרים תוך כדי העבודה ולא עם כניסתכם לתכנית.

ניהול התכונות ב-Cloudflare Enterprise:

  • מצב זיכרון מטמון – ניתן להפעיל ולבטל בקלות את זיכרון המטמון. תצטרכו להיכנס בדפדפן נסתר כדי לדלג את שמירת ה-IP של ה-CDN ולבדוק אם השינויים שערכתם בעיצוב או באתר נראים טוב באתר.
  • טיהור זיכרון מטמון (Purge Cache) – אתם לא צריכים לחכות לזמן העדכון שנקבע מראש ב-CDN כדי להציג את השינויים שערכתם באתר לגולשים. התוכן המעודכן שלכם יוצג מיידית לגולשים וה-CDN ייצור מיד עבורכם עותק סטטי חדש למטמון.
  • העברה של CDN – אם יצרתם אתר חדש בשרת שלכם ב-Cloudways ואתם רוצים להעביר את Cloudflare Enterprise לאתר החדש שלכם מאתר ישן שיש בו את התכנית, תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור מבלי לשנות את ה-DNS.
  • זכרון מטמון דינמי (בקרוב!) – כרגע, המטמון הסטטי המגיע ללקוחות שומר תמונות, קבצי JS, קבצי CSS ועוד. חברת Cloudways מפתחת כרגע זיכרון מטמון שישמור אלמנטים מדפים דינמיים כמו עגלת קניות או דף צקאאוט, כך תוכן דינמי מותאם אישית יונגש מהר יותר לגולשים שלכם. ברגע שאפשרות זאת תצא לאוויר כמובן שנעדכן אתכם.

איך Cloudflare Enterprise משפר את הביצועים באתר?

חיבור החבילה של Cloudflare Enterprise לאתר שלכם מסייעת בהאצת האתר ושיפור הטעינה בעמודים. עם חיבור ל-CDN הטוב בעולם ושימוש במטמון אתרים (Cache) מתקדם, האתר שלכם ישפר את המהירות בצורה משמעותית ובהמשך גם זכרון מטמון דינמי ייכנס לתמונה, מה שצפוי להאיץ את האתרים אפילו יותר. לצד חיבור ל-Cloudflare Enterprise מומלץ לבצע פעולות אופטיזמיציה נוספות עבור האצת האתר שלכם כמו שימוש בכלים המכווצים תמונות, טעינת פונטים מהשרת ועוד, כדי להגיע לרמת ביצועים מקסימלית. ניתן לראות בתמונה את השיפור באתר שלנו EasyCloud לאחר 5 ימים בלבד מהחיבור ל-Cloudflare Enterprise.

למה כדאי לכם לעבור לתכנית Cloudflare Enterprise עוד היום?

עברנו על האפשרויות הנפתחות לכם בחבילה המתקדמת Cloudflare Enterprise ועברתם על שיפורי האבטחה ושיפור הביצועים לשרת ולאתר שלכם דרך השימוש בשירות. מעבר לכל השיפורים הללו, רק מלהביט במחיר שבה החבילה מוגשת ללקוחות (4.99$ לאתר אחד), אפשר להבין ש-Cloudways ו-Cloudflare חושבות רק על טובת הלקוח. חשוב לזכור שמדובר כאן בחבילה שהמחיר שלה היה יקר כל כך שהוא אפילו לא הופיע באתר של Cloudflare. החברות Cloudways ו-Cloudflare חלוצות בתחומם ולכן לפי דעתי שיתוף הפעולה הפורה ביניהם זו בשורה מעולה לבעלי אתרים.

על הכותב

דביר נעמן, בן 26, יזם בנשמה, אוהב אתרי איקומרס ומתמחה בקידום אתרים.

מדריכים נוספים