10 תוספי הווקומרס שאתם לא יכולים לפספס

וורדפרס לא רק מאפשרת לעצב כמעט כל סוג של אתר אינטרנט, אלא שאתם יכולים גם לבנות ולעצב חנות מקוונת מקצועית בעזרת התוסף WooCommerce. ווקומרס הוא אולי הפתרון הטוב ביותר עבור רוב בעלי החנויות המקוונות מכיוון שזה בחינם ומכיוון שאתם יכולים להתקין מספר תוספים שישדרגו את החנות המקוונת שלכם לרמה גבוהה יותר. הפעם החלטנו לסקור 10 תוספים לווקומרס שאתם באמת לא יכולים לפספס, כאלה שיהפכו את חנות האיקומרס שלכם לחנות מקצועית ורווחית.

איך לבחור את התוספים הטובים ביותר עבור החנות שלכם?

למרבה המזל, בחירת התוסף הנכון עבור החנות שלכם, כזה שיהפוך אותה למקצועית ורווחית זה רק עניין של מיון בין אלפי התוספים הקיימים ומציאת האחד שמתאים למטרה שלכם.

אז בעת ההחלטה איזה תוסף WooCommerce לחפש, עליכם לזכור מספר דברים:

  1. מה הן בדיוק התכונות החסרות באתר שלכם, אלה שמאוד יועיל לכם במידה ותוכלו להוסיף אותן?
  2. האם יש לכם תקציב להוציא על תוספים בתשלום או לא?

תוספים מומלצים

Tawk.To Live Chat

כחלק מהניסיון לספק ללקוחות שלכם חווית קניה מעולה, חשוב שיהיה כלי שמאפשר יצירת קשר מהיר בין הלקוח לביניכם. בין אם מדובר בשאלת מלאי או הבנה של מדיניות ההחזרות, חשוב מאוד שהלקוח יוכל לקבל מענה מהיר על ידי שימוש בצ'אט באתר. התגובה המיידית שלכם תשאיר אותו באתר והסיכויים שהוא יבצע את הרכישה יעלו, זאת בשונה ממצב בו הוא יצטרך להשאיר פנייה דרך המייל – פה ככל הנראה איבדתם אותו. הכלי Tawk.To Live Chat הוא כלי מצוין המספק ממשק צ’אט חי באתר שלכם והוא מתממשק לאתר הווקומרס שלכם בצורה ייעודית. באמצעות הכלי אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם מענה מהיר וכן להתאים את הנראות של הכלי באופן התואם לעיצוב האתר שלכם. בנוסף, אתם יכולים לתזמן את הפופ-אפ של הצ'אט ולבחור היכן הוא יופיע.

מחיר: חינם!

ווקומרס

Max Mega Menu

תוסף זה הוא המומלץ והפופולארי ביותר ליצירת תפריטי ניווט גדולים ומעוצבים, כאלה שיעזרו ללקוחות שלכם לנווט בקלות בתוך האתר ולהגיע תוך רגעים ספורים לפריטים שרצו לחפש. הגרסה החינמית מתווספת באופן ייעודי לבונה התפריטים הבסיסי של וורדפרס ומאפשרת לכם להוסיף תפריט נפתח או תפריט גדול לאתר. באמצעות התוסף אתם יכולים להמיר תפריטים קיימים לתפריטים גדולים יותר או לבנות תפריטים חדשים מותאמים אישית.

מחיר: ישנה גרסה חינמית, ואילו גרסת הפרו מתחילה במחיר של 29$ עבור אתר בודד.

Booster for WooCommerce

התוסף התוסף נותן אפשרויות רבות, למשל הוא מאפשר לכם התאמה אישית של חווית המשתמש בדף הרכישה בעזרת שדות מותאמים אישית של כמו קודי קופון ודמי קופה. בנוסף, אתם יכולים להוסיף תגי מחיר ותגי מבצע על כל מוצר וכן לייצר פורמט חשבוניות אוטומטי ואלו הם רק חלק ממה שהתוסף נותן.

מחיר: 99$ לשנה עבור אתר אחד, 149$ לשנה עבור 3 אתרים, ו249$ לשנה עבור 30 אתרים.

YITH WooCommerce Product Filter

התוסף מאפשר לכם להטמיע סינון של המוצרים השונים באתר האיקומרס שלכם, מה שיכול לשפר את חווית הרכישה של הלקוח באתר. על ידי סינון מוצרים אתם מאפשרים ללקוח שלכם לבחור באופן מדויק את היצע הפריטים שעונים על ההגדרות שלו, למשל הוא יכול לבחור שיופיעו לו רק המוצרים שעונים על ההגדרות – חולצות, מידה L, של מותג מסוים. באמצעות התוסף אתם יכולים להתאים אישית את מאפייני הפילטרים ולמצוא את הויזואליות הרצויה שתתאים לעיצוב האתר שלכם. 

מחיר: עבור אתר אחד, המחיר השנתי הוא  79.99, כאשר אתם יכולים לקבל את כספכם בחזרה תוך 30 יום.

Product Slider Pro for WooCommerce

האפשרות להזיז את המוצרים מצד לצד ולעבור בין מוצר למוצר הופכת את החוויה של הלקוחות לאינטרקטיבית ונוחה יותר. הסליידר של WooCommerce הוא תוסף נהדר שמבצע את זה, ועושה זאת באמצעות ממשק ידידותי למשתמש. אתם יכולים להציג בקלות מספר רב של מוצרים בחלל קטן למראה מקצועי ונקי יותר. ישנן תבניות ועיצובים רבים לבחירה גם כן, כך שתוכלו להתאים אישית את המראה בהתאם לעיצוב החנות המקוונת.

מחיר: החל מ- 39 $ לאתר בודד למשך שנה או 99 $ לכל החיים.

Checkout Manager for WooCommerce

תהליך התשלום עבור כל לקוח הוא חלק חשוב במסע שלו. אם הכל היה בסדר כשהם בחרו את הפריטים אבל עמוד ה-Checkout היה מבולגן, כל החוויה הופכת לגרועה – מה שמוביל לשיעורי נטישת עגלה גבוהים יותר. התוסף של Checkout Manager ל- WooCommerce עוזר להימנע מבעיות אלה. התוסף מאפשר לכם להתאים אישית את כל תהליך הקופה כך שתוכלו לכלול רק שדות שנראים לכם נחוצים. תוכלו גם להוסיף הודעה לפני הקופה כדי להפוך את התהליך לאישי יותר. 

מחיר: רישיון סוכנות חינם תמורת 39 $ (חמישה אתרים) ורישיון מפתחים ב- 79 $ (אתרים ללא הגבלה).

WooCommerce Menu Cart Pro

גלילת התפריט של WooCommerce היא תוסף מצוין שמוסיף כפתור לעגלת הקניות בסרגל הניווט באתר שלכם. זה לוקח רק כמה דקות להגדיר את התכונה הנהדרת הזו ולאחר ההתקנה, התוסף מציג את סמל העגלה או את הפריטים/המחירים בשורת התפריטים. זה בעצם מאפשר ללקוחות שלכם לדעת מה יש בעגלת הקניות שלהם, וכמה הם עדיין יכולים לקנות בהתאם לתקציב שלהם. אתם יכולים אפילו לעצב את מראה העגלה בהתאם לאתר שלכם.

מחיר: החל מ- 29 € לאתר בודד.

Yoast WooCommerce SEO

קידום אתרים הוא מרכיב חשוב להצלחת כל אתר, ובעלי חנות איקומרס יכולים לנצל אותו גם כדי להגדיל את המכירות שלהם על ידי שיפור הנוכחות שלהם במנועי החיפוש. התוסף Yoast WooCommerce SEO יכול לעזור לכם לעשות בדיוק את זה. עם Yoast SEO, תוכלו להוסיף קטעי מידע עשירים ופרטי מוצר לתוצאות החיפוש שלכם שיעזרו להגדיל את תנועת המבקרים באתר ולבסוף לשפר את נתוני המכירות.

מחיר: החל מ-$69 לאתר בודד.

YITH WooCommerce Zoom Magnifier

תוסף זה מאפשר לכם לתת לקוחות שלכם אופציה להגדיל את התמונה של המוצר על מנת לקבל הבנה מדויקת יותר שלו (למשל, אם מדובר בבגד ניתן לראות את הדוגמה בצורה טובה יותר או להבין על איזה בד מדובר). דבר זה מגדיל את הסבירות שלהם ללחוץ על כפתור הרכישה מאחר והם בטוחים יותר במוצר שהם עומדים לרכוש. 

מחיר: החל מ- 59.99 $ לשנה לאתר בודד.

YITH WooCommerce Wishlist

תוסף זה מאפשר ללקוחות המבקרים בחנות שלכם ליצור רשימת 'משאלות' של פריטים שהם רוצים לרכוש מבלי להוסיף דבר לעגלה או מבלי שיצטרכו לעבור לעמוד הרכישה. המשתמשים יכולים פשוט להוסיף פריטים שהם לא מתכוונים לקנות מיד, ולבצע את הרכישה כאשר הם יחזרו לאתר. בנוסף, זוהי דרך מצוינת לדעת אילו מוצרים הם 'חביבי הקהל' וכן לשלוח תמריצים כאלה ואחרים לאותם לקוחות על מנת שיחזרו לרכוש אותם. זה לא רק משפר את חווית המשתמש, אלא גם מגדיל את המכירות.

מחיר: אפשר לעשות מנוי בחינם, או לרכוש את גרסת הפרימיום תמורת 94.99$ לאתר בודד.

סיכום

ישנם מאות תוספי וורדפרס לחנויות ווקומרס שתוכלו להתקין באתר שלכם. עם זאת, ריכזנו את הרשימה הזו כדי לעזור לכם לשים לב לטובים ביותר. זכרו שהוספת התוספים הטובים ביותר לא תעזור לכם להפוך לחנות האיקומרס הנמכרת ביותר, זה כמובן תלוי באחסון האתר שלכם שמשפיע על מהירותו ועל היכולת שלו לתפקד כמו שצריך. 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

מדריכים נוספים