תוספי וורדפרס מומלצים - התוספים שאתם חייבים להשתמש בהם בוורדפרס

הכנו לכם רשימה של תוספי וורדפרס מומלצים – אלו תוספי מערכת לוורדפרס שאתם חיבים להשתמש בהם בכל בנייה של אתר וורדפרס. אנחנו יודע שבניית אתר וורדפרס והתפעול שלו היא משימה שצריך לבצע על בסיס יום-יומי, במיוחד אם אתם מעוניינים לשמור אותו נגיש, רלוונטי ועדכני עבור הגולשים שלכם. הרבה פעמים אנחנו יכולים לעשות דברים בצורה אוטומטית ובכלל לא מודעים לכך, וזה גוזל מאיתנו זמן יקר שיכול לעזור לנו במשימות נוספות שיש לנו. היינו רוצים שמישהו יאמר לנו איזה תוספי וורדפרס מומלצים אנחנו צריכים להכיר כדי להוריד מאיתנו עומס. לכן, ריכזנו לכם מספר תוספי וורדפרס מומלצים שיעזרו לכם לבנות ולתפעל אתר בצורה מקצועית ופשוטה ככל האפשר. חילקנו את התוספים לפי קטגוריות כדי שתוכלו להבחין בין תוספים שהם פשוט חובה, וכאלו שתוכלו להסתדר גם בלעדיהם, פשוט עדיף שלא.

תזכרו שהדבר הכי בסיס זה שרת איכותי בענן, שיושב באחת מחברות האחסון הגדולות בעולם. אנחנו (כמובן) עובדים רק עם Cloudways בשביל שרת על תשתית של Digital Oceanחברת אחסון אתרים השלישית בגודלה בעולם.

תבנית Hello

דקה לפני שנתחיל עם התוספים, אנחנו מאוד אוהבים להשתמש בתבנית הלו, של מפתחי אלמנטור. זוהי תבנית נקייה המיועדת להעלאת תוכן ובניית אתר דרך אלמנטור. התבנית כוללת רק קוד חיוני ולכן היא מהירה ואופטימלית ל-SEO. מידע נוסף באתר אלמנטור. לתבנית יצאו כמה גרסאות מותאמות שעוד משפרות אותה עוד יותר.

להורדת התבנית

wordpress blog

תוספי וורדפרס מומלצים שהם חובה:

העורך הקלאסי

העורך הקלאסי הוא תוסף שמאפשר לכם לערוך את התוכן שאתם מייצרים. אבל, מרבית משתמשי וורדפרס משתמשים בו למטרה אחרת לחלוטין – הסתרת תוסף "גוטנברג" שרבים מתלוננים עליו ומזהירים ממנו. ע"י התקנת התוסף, תוכלו בעצם לבטל את גוטנברג ולהשתמש בעורך הקלאסי או באלמנטור על מנת לערוך את התוכן שלכם. תוסף מאוד נוח למי שעובד עם אלמנטור.

להורדת התוסף

אתר וורדפרס

Elementor

בניית אתרי האינטרנט עם אלמנטור מאפשרת לכם לערוך את התוכן שאתם מעלים לאתר שלכם בצורה אינטואיטיבית במיוחד, שאינה מצריכה ידע מקדים בתחום כדי לקבל תוצאה מעולה. אחד היתרונות של אלמנטור הוא שאתם רואים בזמן אמת איך האתר שלכם ייראה, מאחר והוא כולל עיצוב וכתיבת תוכן בזמן אמת. האלמנטור מורכב מאלמנטים שונים (טופס, תמונה, וידאו וכו') שאתם שמים בעמוד וככה מעצבים אותו, הקלות והנוחות בניית דפים איתו הופכת את בניית האתר לקל ופשוט מתאים לכל אחד.

להורדת התוסף

תוספי וורדפרס מומלצים

Elementor Pro

הגרסה המשודרגת של אלמנטור תאפשר לכם יותר ווידג'טים שיעזרו לכם במהלך עיצוב האתר וכתיבת התוכן, ובעצם תיתן לכם אפשרויות מתקדמות יותר. עם אלמנטור פרו אתם תקבלו מעל 50 ווידג'טים מקצועיים, מעל 300 תבניות מקצועיות, אפשרות לבניית פופאפים, תמיכת פרימיום, בניית אתרי איקומרס ועוד. כולל טפסים, תוסף ששוווה כל אגורה.

מחיר: 49$ לשנה לאתר בודד, 99$ לשנה ל-3 אתרים, 199$ עבור 25 אתרים, ו1000$ עבור 1000 אתרים.

לקניית התוסף

Yoast SEO

תוסף ה-SEO האהוב עליי, התוסף הזה מאפשר לכל המשתמשים בו לבצע קידום אתרי וורדפרס בסיסי. הגרסה החינמית של התוסף נותנת לכם משימות לביצוע על מנת שהעמוד / הפוסט שבניתם יעמוד בכללי ה-SEO, תוך שהוא מציע לכם מילות מפתח נוספות הקשורות למילת המפתח שחשבתם עליה, מציג כיצד תיאור העמוד ייראה בגוגל ועוד. גרסת ה-Premium תיתן לכם כלים מתקדמים יותר, כמו הוספת מספר מילות מפתח שונות לאותו העמוד, הצגת תיאור העמוד בפייסבוק ובטוויטר, המלצות לקישורים פנימיים שיכולים לקדם את האתר ועוד.

מחיר: ניתן להשתמש בתוסף בחינם או לשדרג לגרסת ה-Premium ב-89$ לאתר בודד למשך שנה.

להורדת התוסף

תוספי וורדפרס מומלצים

WP Rocket

תוסף המטמון האהוב עליי, התוסף הזה מאפשר לכם לדחות את מועד הטעינה של תמונות (Lazyload), לאחד קבצי JavaScript ו-CSS, צמצום קוד HTML, אפשרות להשתמש בקאש בדפדפן כדי למנוע הורדה מחודשת של פריטים מסוימים באתר ועוד. כל אלו כמובן תורמים לכך שהאתר שלכם יעלה בצורה מהירה יותר אצל הגולש. היתרון של התוסף הזה הוא שהוא מאוד ברור, גם עבור אנשים ללא ניסיון או ידע רחב בתחום. הכנו מדריך, איך להתקין את התוסף.

מחיר: מדובר בתוסף בתשלום, כשהחבילות המוצעות הן 49$ לאתר בודד למשך שנה, 99$ עבור שלושה אתרים למשך שנה ו-249$ למספר לא מוגבל של אתרים למשך שנה.

לקניית התוסף

תוספים מומלצים לוורדפרס

Imagify

זהו תוסף להקטנת תמונות. התוסף הזה מבצע אופטימיזציה לתמונות שלכם בלחיצה אחת. על ידי שימוש בו, אתם מקבלים תמונות קלות יותר מבלי לאבד את האיכות שלהן. הוא יכול לדחוס את כל התמונות והמסמכים הקודמים שלכם בלחיצה אחת. התוסף נותן לכם לשנות את גודל התמונות באופן אוטומטי. התוסף מתאים גם ל-WooCommerce. כמו כן התוסף מייצר תמונות למובייל בפורמט WEBP שחוסך עוד יותר מקום מהתמונות שהעלאתם לאתר.

אתם בוודאי תוהים למה התוסף הזה הוא בגדר חובה. חשוב שתדעו שאתר מהיר משפיע על ביצועי ה-SEO של האתר שלכם מכיוון שגוגל רואה את מהירות האתר כגורם דירוג משמעותי. מעבר לכך, תמונות גדולות יכולות להוות 50% מזמן הטעינה של האתר שלכם. במקרה והאתר איטי – הגולשים שלכם ינטשו את האתר.

להורדת התוסף

imagify

OMGF Pro

התוסף הזה מאפשר לכם לאחסן את הפונטים שהאתר משתמש בהם מגוגל בשרת שלכם וכך לשפר משמעותית את המהירות של השרת, בגלל שהדפדפן לא פותח קריאה נוספת לשרת של גוגל. אומנם יש לתוסף גרסה חינמית – אבל היא לא עובדת עם רוב הפונטים בעברית, ולכן חובה להשתמש בגרסת PRO. בנוסף התוסף תואם ב-100% להנחיות ה-GDPR וכן מאפשר טעינה מוקדמת של פונטים. התוסף הוא אחד התוספים הכי חשובים בשביל להאיץ את המהירות של האתר שלכם. 

מחיר: 24 אירו לאתר בודד, 49 אירו ל-3 אתרים, 74 אירו ל-5 אתרים, ו-99 אירו לחבילה של 50 אתרים (משתלם מאוד לבוני אתרים)

השגנו מחיר מיוחד לחברי EasyCloud – הנחה של 15% הנחה על התוסף בכל סוגי החבילות עם הקוד: EASYCLOUD15 

לקניית התוסף

Yoast Duplicate Post

תוסף שמאפשר לכם לשכפל פוסטים או עמודים שהעלתם לאתר הוורדרפס שלכם. התוסף הזה נוח במיוחד מאחר והוא מאפשר לכם להשתמש באותה תבנית שבניתם בדף / פוסט ורק לשנות מלל ותמונות. בצורה הזאת, כל התכנים שלכם נראים דומים ומשדרים אחידות. אחד התוספי חובה.

להורדת התוסף

תוספי וורדפרס מומלצים

תוספי אבטחה מומלצים לאתרי וורדפרס:

Limit Login Attempts Reloaded

ורדפרס כברירת מחדל מאפשרת ניסיונות כניסה ללא הגבלה. זה יכול להוביל לפיצוח הסיסמאות שלכם בצורה קלה ופריצה לאתר שלכם. לכן, התוסף הזה לחלוטין קריטי עבור אבטחת האתר שלכם. הוא בעצם מגביל את מספר ניסיונות הכניסה אליו ובהתאם לכך מונע פריצות. 

להורדת התוסף

קידום אתרי וורדפרס

WPS hide login

הוא תוסף שמאפשר לכם לשנות בקלות את כתובת האתר של דף ההתחברות לאתר שלכם – wp-admin, לכל אופציה אחרת שתעדיפו. היתרון בכך הוא שפריצות רבות מתרחשות בדף הכניסה לאתר בכתובות הכוללות wp-admin. אם תשנו את כתובת האתר, הפריצות יירדו משמעותית מאחר והבוטים יגיעו לדף 404.

להורדת התוסף

מה זה וורדפרס

סיכום

הכנתנו רשימה של תוספים מומלצים לוורדפרס שאנחנו משתמשים בהם בכל אתר / דף נחיתה באופן אוטומטי שאנחנו בונים. אנחנו ממליצים לכם להשתמש בכל תוספי החובה שציינו, הם לגמרי ישנו את הדרך שבה אתם פועלים ויעזרו לכם להיות מקצועיים יותר. התוספים ישפרו משמעותית את המהירות של האתר שלכם, ומעבר לכך, תוספי האבטחה שציינו הם תוספים מומלצים במיוחד שיקנו לכם שקט ויגבירו את רמת האבטחה של האתרים שלכם. תזכרו – מרבה תוספים מרבה דאגה, לכן תדאגו למינימום תוספים שאתם צריכים בשביל להפעיל את האתר.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud – אחסון אתר וורדפרס, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

מדריכים נוספים