Cloudways Autoscale - אחסון וורדפרס הכולל סקייל מהיר ואיזון בעומסים

בחברת Cloudways תמיד התמקדו במתן פתרונות אחסון גמישים לאתרי וורדפרס, המאפשרים למשתמשים לבחור את ספק התשתית, גודל השרת ומדדים נוספים בהתאמה אישית. עם הזמן, הצורך בפתרון אחסון מנוהל בצורה טובה יותר שיכול לספק אתרי וורדפרס מהירים ללא נפילות עולה וקלאודוויז עושה שיפורים כדי להנגיש יוצר את האחסון המנוהל בענן שהיא מוכרת. זו הסיבה שקלאודוויז בחרה להשיק את Cloudways Autoscale, אחסון לאתרי וורדפרס שמבצע סקייל אוטומטי לשרת, איזון עומסים וזמינות גבוהה. ניתן כעת לבקש גישה מיוחדת מ-CW לגרסת הבטא של קלאודוויז אוטוסקייל ולהיות בין הראשונים שחווים את גרסת העתיד של שרת אחסון בענן.

לקבלת גישה לבטא של Cloudways Autoscale לחצו כאן

מה זה Cloudways Autoscale?

Cloudways Autoscale הוא פתרון אחסון מנוהל בענן עבור אתרי וורדפרס שמרחיב את המשאבים באופן אוטומטי ובזמן אמת בהתאם לצריכת המדדים בשרת ובאתרים כדי לטפל בצרכי התנועה של האתרים שיש לכם בשרת. הפתרון הזה נועד בעיקר כדי לצמצם את ניהול השרת על ידי המשתמש ולהפוך אותו ליותר אוטומטי. האוטוסקייל האוטומטי מתבצע על ידי ניצול נכון של מאזן העומסים כדי למקסם את המהירות והביצועים של האתר. משאבי האחסון שלכם מתרחבים אוטומטית כשביקוש לתעבורה גובר ומשאירים את האתרים שלכם תמיד פועלים. בנוסף, Cloudways שילבה גם פתרון מטמון אתרים ואת ה-CDN של קלאודפלייר בתוך הפלטפורמה והוסיפה את Redis Object Cache Pro ללא עלות נוספת כדי להבטיח שבסיסי הנתונים שלכם מותאמים לביצועים מקסימליים. Cloudways Autoscale מספקת זמינות גבוהה (HA), סקייל אוטומטי והרחבת ביצועים עם תוספים ברמת הפלטפורמה כדי לדאוג להיבטים החשובים ביותר שאתר וורדפרס צריך לבצע.

למה להשתמש בקלאודוויז אוטוסקייל?

עם Cloudways Autoscale, קלאודוויז שואפת לעזור לסוכנויות, עסקים ובעלי אתרים לא להיות מוטרדים לגבי צמיחה גדולה בתנועה, הרחבת השרת או הגדלת משאבים ו-Cloudways Autoscale משלים את פתרון אחסון הענן המנוהל של קלאודוויז ועוזר למשתמשים לתעדף משימות אחרות הקשורות לניהול העסק ולא לניהול השרת. רוב חברות האחסון המספקות אחסון לאתרי וורדפרס מספקות אחסון וורדפרס פשוט עם מגבלות על משאבים קריטיים ותשתיות שאינן מתמודדות היטב עם עליה בתעבורה, מה שעלול לגרום לבעיות והפסדים כספיים. עם Cloudways Autoscale חברות לא יצטרכו לבחור בין ניהול אחסון פשוט לאחסון איכותי, אלא יקבלו את הכל במעטפת אחת.

למי השירות הזה מיועד?

Cloudways Autoscale יעיל במיוחד עבור אתרים גדולים, אתרים שמכניסים כמות גדולה של תעבורה,אתרים שיש בהם עליות תנועה בלתי צפויות או אתרים שהתנועה בהם משתנה בצורה קיצונית (לפי חגים, עונות השנה וכו'). אתרים כאלה הם לרוב חנויות WooCommerce המתמקדות בקמפיינים שיווקים ומבצעים, אתרים להזמנת אירועים ורכישת כרטיסים, אתרי חדשות, פלטפורמות למידה אונליין ובלוגים מקצועיים מובילים. במהלך תכנית הבטא הראושנה של Cloudways Autoscale, קלאודוויז עבדו עם מגוון רחב של לקוחות, כולל בעלי סוכנויות ובעלי חנויות איקומרס, על מנת לצבור מידע בעל ערך שישפר את גרסאות ההמשך של קלאודוויז אוטוסקייל.

איך שדרוג הטכנולוגיה משפיע על ביצועי השרת?

גרסת הבטא של Cloudways Autoscale הושקה על ידי קלאודוויז כדי לספק למשתמשים חווית אחסון בענן עבור אתרי וורדפרס, הכוללת סקייל אוטומטי לשרת האחסון, מאפשרת ביצועים גבוהים בשרת ובאתרים והופכת להיות הספק אחסון האידיאלי עבורכם. כדי לשדרג את ביצועי השרת בצורה המיטבית, Cloudways ביצעה מספר שדרוגים כדי ליצור את אוטוסקייל:

1. מופעל על ידי Kubernetes

גרסת הבטא של Cloudways Autoscale הושקה על ידי קלאודוויז כדי לספק למשתמשים חווית אחסון בענן עבור אתרי וורדפרס, הכוללת סקייל אוטומטי לשרת האחסון, מאפשרת ביצועים גבוהים בשרת ובאתרים והופכת להיות הספק אחסון האידיאלי עבורכם. כדי לשדרג את ביצועי השרת בצורה המיטבית, Cloudways ביצעה מספר שדרוגים כדי ליצור את אוטוסקייל:

kubernetes

2. סקייל אוטומטי וזמינות גבוהה

קלאודוויז אוטוסקייל זו מערכת שיכולה להתמודד עם כל מספר כמותי של תנועה שהאתר או האתרים שלכם יכולים לייצר. המערכת מקצה משאבין באופן אוטומטי בהתבסס על תעבורת האתר שלכם ומספק סקייל אוטומטי שמגדיל את המשאבים בצורה המדויקת הנחוצה כדי להתמודד בקלות עם עליות תנועה קיצוניות תוך מספר שניות מבלי להגביל משאבים קריטים. המערכת לא מבקשת ממכם לשדרג את התוכנית או את השרת אלא מטפלת באופן אוטומטי בנפח התעבורה ומצטמצמת לתכנית הרגילה שלכם ברגע שאין צורך במשאבים.

3. שילוב של CDN, מטמון אתרים ואבטחה

Cloudways Autoscale משלבת מטמון אתרים ו-CDN של Cloudflare Enterprise מותאם לוורדפרס המבטיח אספקת תוכן מהירה לגולשים שלכם, ללא קשר למיקום הגיאוגרפי שלהם. בנוסף, החיבור האוטומטי לקלאודפלייר אנטרפרייז מגן על האתרים שלכם מפני מתקפות DDoS, תעבורה זדונית ואיומים נוספים. כתוצאה מכך, זה עוזר להבטיח שהאתרים שלכם, נתנוי הלקוחות, המוניטין של המותג וההכנסות שלכם יהיו מאובטחים בכל רגע נתון. השילוב של Cloudways Autoscale עם פתרון מטמון אתרים (Cache), מבטיח לכם טעינה מהירה יותר של דפים.

4. Redis Object Cache

עבודות עדכון ותחזוקה בצורה ידנית עולות בין 80 ש"ח ל-400 ש"ח לשעת עבודה בשוק (בהתאם למתכנת שאיתו אתם עובדים). עם זאת, אסטרטגיית התמחור של Cloudways עבור SafeUpdates היא נוחה מאוד כי המטרה של לאודוויז היא להפוך את הכלי הזה לפקטור משמעותי בניהול אתרים ללא קשר למיקום או לגודל העסק. הכלי SafeUpdates של Cloudways מתחיל בעלות של 3$ לאתר עד 5 אתרים ויורד ל-2$ לאתר עבור 6 אתרים ומעלה. בנוסף אתם מקבלים גם ביצועים ברמה גבוהה, תמיכה 24/7/365 ואבטחת אתר מקסימלית.

5. תמיכה 24/7

לשרת אחסון יש תפקיד קריטי בכל מה שקשור לתחזוקת אתרים. זו הסיבה שקלאודוויז מספקת תמיכה מהשורה הראשונה ללקוחות שלה. ב-Cloudways יש לכם את האפשרות לפנות למומחים מסביב לשעון, כך שתהיה לכם את התמיכה הדרושה בשעת הצורך. צוות התמיכה של קלאודוויז זמין 24/7 באמצעות צ'אט באתר ובמקרים מתקדמים גם ניתן לפתוח טיקט תמיכה שיקבל מענה מאיש צוות בכיר תוך פחות משעה.

איך מתחילים לעבוד עם Cloudways Autoscale?

אתם יכולים לבקש גישה מוקדמת לבטא של Cloudways Autoscale על ידי מילוי הטופס בקשה בעמוד של קלאודוויז. לאחר מילוי הטופס, הצוות ב-CW שאחראי על האוטוסקייל יחזור אליך בהקדם דרך המייל. העלות החודשית לשירות מתחילה ב-35$. במהלך ה-Beta של Cloudways, החברה עשתה ועוד תעשה בדיקות נרחבות במהלך השימוש על מנת לשפר בהדרגה את ההצעה שמציעה החברה בשירות האוטוסקייל ולהמשיך לשדרג את השירותים שהחברה מעניקה תוך כדי תנועה.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים