סביבת פיתוח 2.0 ב-Cloudways - סביבת פיתוח מיוחדת לאתרי איקומרס

סביבת הפיתוח של Cloudways נועדה לפתח ולבדוק את האתרים שלכם מבלי להסתכן בשבירת האתרים הקיימים. Cloudways יצאה עם גרסה חדשה 2.0 שמותאמת במיוחדת לאתרי איקומרס. מה היה חסר בגרסה הישנה של סביבת הפיתוח של Cloudways? למרות שסביבת הפיתוח של Cloudways תמיד הייתה נוחה לתפעול, היו כמה היבטים שהצריכו שיפור, בעיקר במהלך החלפות בין גרסת פיתוח לבין האתר. שינויים שהיו נעשים בגרסת הפיתוח לא התבטאו באתר, דבר שלעתים קרובות חייב את המשתמש לחזור על האופטימיזציה שביצע בסביבת הפיתוח מחדש באתר. בנוסף, משתמשים לא יכלו להוציא קבצים ותיקיות ספציפיות בעת ההחלפה. הגרסה החדשה פותרת את הבעיות האלו.

איך הגרסה החדשה משפרת את הפונקציונליות?

עם הגרסה החדשה, יש לכם שליטה מלאה על החלפת המידע. נניח שיצרתם סביבת פיתוח לאופטימיזציה והסרת קבצים מיושנים ותוספים מיושנים. לאחר שתוודאו שהכל פועל בסביבת הפיתוח, תוכלו להחיל את השינויים באתר הקיים כאשר כל האופטימיזציה שעשיתם תישאר כפי שהיא.

באופן דומה, אם אתם רוצים לבצע שינויים מצטברים, אבל לא לכלול קבצים ותיקיות מסוימים, כעת תוכלו לעשות זאת. נניח שיצרתם סביבת פיתוח לניפוי באגים של תוספים. לפני שאתם מחילים את השינויים באתר, אתם מגלים שלקוח הסיר קבצים מסוימים באתר בזמן שניפיתם באגים. בגרסה הישנה, ​​אם הייתם מחילים את סביבת הפיתוח על האתר האתר, הקבצים האלה שנמחקו היו מופיעים שוב. עם Staging 2.0, יש לכם כרגע אפשרות שלא לכלול את תיקיית המסמכים שנמחקה מהפעולה.

מה תראו במהלך העברת קבצים מהאתר לסביבת הפיתוח?

כאשר אתם מבצעים החלפה של קבצי האינטרנט בין האתר לסביבת הפיתוח, ברירת המחדל תהיה דריסת הקבצים הקיימים; סביבת הפיתוח תדרס על ידי האתר כברירת מחדל. כך זה ייראה:

מה תראו במהלך העברת קבצים מהאתר לסביבת הפיתוח?

מה תראו במהלך מעבר קבצים מסביבת הפיתוח לאתר?

כאשר תרצו לבצע פעולת העברת קבצים מסביבת הפיתוח לאתר, פשוט בחרו באפשרות הזאת. זה ייראה כך:

מה תראו במהלך מעבר קבצים מסביבת הפיתוח לאתר?

כדי להעביר מידע מהאתר החי לסביבת הפיתוח ולא למחוק את כל הקבצים

ניתן לבחור Exclude files/folders ואז לבחור איזה קבצים לא לדרוס שאתם מעבירים מידע מהאתר לסביבת הפיתוח או הפוך:

כדי להעביר מידע מהאתר החי לסביבת הפיתוח ולא למחוק את כל הקבצים

כדי לא לכלול תיקיות, עליכם להוסיף: wp-content/plugins/

כדי לא לכלול קבצים, עליכם להוסיף: wp-content/object-cache.php

סביבת הפיתוח החדשה עם WooCommerce

ממשק המשתמש של Cloudways משתלב נהדר עם אתרי WooCommerce, וסביבת הפיתוח שימושית מאוד. כעת, בעלים של אתרי ווקומרס יכולים להחיל שינויים באתר מבלי לערבב טבלאות, קבצים או קוד הקשורים לווקורמס.

נניח שלאתר שלכם בווקומרס יש הזמנות חדשות ואתם משתמשים בהזמנות incremental ID. כעת אתם יכולים להחיל את השינויים שאתם מבצעים בסביבת הפיתוח על האתר מבלי להשפיע על ההזמנות במסד הנתונים.

אותו הדבר חל גם על סביבת פיתוח עם מספר רב של אתרים.

סיכום

Staging 2.0 משפר את הפונקציונאליות של תהליך סביבת הפיתוח בפלטפורמת Cloudways, ומציע למשתמשים גמישות ושליטה גדולה יותר באתרים שהם מעבירים מסביבת הפיתוח. השדרוג ממזער את הסיכויים להתנגשות קוד, ומספק למשתמשים אפשרות נוספת לא לדרוס קבצים מסוימים, ובעיקר באתרי איקומס לא למחוק את ההזמנות החדשות. זה יתרון גדול בסביבות פיתוח שנותן אפשרות לעבוד בצורה מסודרת על אתרי איקומרס.

מדריכים נוספים