תוספי מערכת מומלצים לאתרי וורדפרס

אם אתם בונים אתרים בוורדפרס, אתם בוודאי נתקלים בהרבה בעיות שאתם נאלצים לפתור לבד, תהליכים שיכולים לקחת זמן רב ועבודה קשה. לעיתים, תוספי וורדפרס מסוימים יכולים לעזור לכם לתפעל את האתר שלכם בצורה הרבה יותר טובה וכן לפתור בעיות מסוימות על ידי תוספים שמבצעים באופן אוטומטי פעולות שאתם רגילים לעשות באופן ידני. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם עשרה תוספי וורדפרס מומלצים לוורדפרס שאתם חייבים להשתמש בהם כשאתם רוצים לתקן בעיות באתר. הסקירה הזאת מתחברת לפוסט קודם של תוספי וורדפרס מומלצים שאתם חייבים לקרוא.

1. What The File

תוסף What the file מאפשר לכם להציג את הקבצים של העמוד שאתם נמצאים בו, מה שחוסך מכם את התהליך המייגע של מציאת הקבצים הנכונים באופן עצמאי. התוסף גם מאפשר לכם לערוך את הקבצים ישירות מתוך התוסף ולהבין באותו רגע איך האתר ייראה לאחר השינוי שאתם עושים. מעולה שיש אלמנט בדף שאתם רוצים לערוך ולא מבינים אם הוא בא מאיזה תוסף, מהתבנית או מהדף עצמו.

להורדת התוסף לחצו כאן.

2. String Locator

לעיתים קרובות אתם מבחינים בקטע קוד שאתם רוצים לשנות אותו, אבל לא יודעים באיזה ערכת עיצוב או תוסף הוא נמצא, ובטח שלא לאיזה קובץ להיכנס. התוסף הזה מאפשר לכם לחפש בקלות בין ערכות הנושא, התוספים או אפילו הליבה של וורדפרס ולהציג את הקובץ הרלוונטי שבו הטקסט נמצא, ואיזו שורה בקובץ נמצא המחרוזת שאתם מחפשים. כמו What The File – גם כאן המטרה למצוא איזה קובץ פוגע בנראות / פונקציונליות של האתר.

להורדת התוסף לחצו כאן.

3. Regenerate Thumbnails

התוסף מאפשר לבצע חידוש לכל התמונות המוקטנות שהתבנית בונה בקליק אחד. התוסף שימושי מאוד אם החלפתם תבנית ואתם רוצים לייצר את כל התמונות המוקתנות שמותאמים לתבנית מחדש בקלות.

להורדת התוסף לחצו כאן.

4. Better Search Replace

בעת העברת אתר וורדפרס לדומיין או שרת חדש, יכול להיות שתצטרכו להחליף לינקים במסד הנתונים כדי שהכל יעבוד כמו שצריך. התוסף הזה יעזור לכם לבצע זאת בקלות. עוד שימוש חשוב לתוסף הוא להחליף את כל הלינקים מ-http ל-https וככה לשמור שלא יהיה בעיות עם התעודת אבטחה באתר.

חשוב לזכור לבצע גיבוי לפני שאתם משתמשים בתוסף.

להורדת התוסף לחצו כאן.

5. File Manager

מנהל הקבצים מאפשר לכם לערוך, למחוק, להעלות, להוריד, להעתיק ולהדביק קבצים ותיקיות ישירות ממשק הניהול של וורדפרס. מומלת לשימוש במקום להכנס דרך FTP. המלצה חשובה, תכבו את התוסף שאתם מפסיקים להשתמש בו.

להורדת התוסף לחצו כאן.

6. Redirection

מטרת התוסף לייצר הפניות מחדש ללינקים באתר שלכם שכבר לא זמינים, זה יכול להיות כי מחקתם את העמוד או עשיתם שינוי במבנה קישורים של האתר. התוסף הזה הוא מנהל ההפניות הפופולרי ביותר של וורדפרס. באמצעותו אתם יכולים לנהל בקלות הפניות מחדש מסוג 301 ולעקוב אחר שגיאות 404. התוסף בעצם יכול לעזור להפחית שגיאות ולשפר את דירוג האתר שלכם. זה תוסף של וורדפרס שקיים כבר למעלה מ-10 שנים והומלץ עליו אינספור פעמים.

להורדת התוסף לחצו כאן.

7. שינוי סוגי תוכן

תוסף זה מוסיף לכם תפריט נפתח ומאפשר לכם לשנות פוסט לעמוד או הפוך. התוסף מקל מאוד אם בניתם פוסט ואתם רוצים שהוא יהיה עמוד או להפך וכך לא תצטרכו ליצור מחדש. 

להורדת התוסף לחצו כאן.

8. Temporary Login Without Password

באמצעות התוסף הזה, תוכלו ליצור לינק כניסה לאתר לזמן מוגבל להתחבר לוורדפרס שלכם מבלי להזדקק לשם משתמש וסיסמא ושפג תוקפו באופן אוטומטי, בלי להשתמש בשם וסיסמא. אתם יכולים לבחור מתי תוקף הכניסה יפוג, כמו גם מה המשתמש יכול לבצע בתוך האתר. זה תוסף מאוד שימושי, במיוחד כשאתם צריכים לתת גישה למפתח / איש תמיכה לביצוע משימות שגרתיות. 

להורדת התוסף לחצו כאן.

9. WP Rollback

התוסף הזה מאפשר לכם לשנמך במהירות ובקלות כל תוסף מספריית התוספים של וורדפרס לגרסאות קודמות שלו בצורה אוטומטית. אין צורך להוריד קבצי FTP ולהעביר אותם בצורה ידנית. למשל, אם התקנתם את הגרסה הכי חדשה של אלמנטור והיא עושה לכם הרבה בעיות, באמצעות התוסף הזה תוכלו להחזיר בקליק אחד את הגרסה הקודמת של אלמנטור. שימושי מאוד שיש לכם בעיה לאחר שדרוג תוסף או תבנית

להורדת התוסף לחצו כאן.

10. WP Add Mime Types

התוסף מאפשר לכם להעלות סיומות קבצים שונות שוורדפרס חוסמת. לדוגמא, סמלים שיש להם סיומת SVG שוורדפרס לא מאפשרת להוסיף, התוסף הזה יעזור לכם להעלות אותם בכל זאת.

להורדת התוסף לחצו כאן

סיכום

התוספים שסקרנו יעזרו לכם לפתור המון בעיות בלחיצת כפתור אחת. אנחנו ממליצים לכם להיעזר בהם ולנסות להוריד מעצמכם משימות שלעיתים ייקח המון זמן לפתור אותן. שימו לב שלאחר השימוש בתוספים שאתם מתקינים, אל תשכחו לכבות אותם כדי לא ליצור פרצות אבטחה שיקלו על תוקפים פוטנציאליים לפגוע באתר שלכם.

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud – אחסון אתרי וורדפרס, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

מדריכים נוספים