שיתופי פעולה מרכזיים של חברת Cloudways

חברת Cloudways קיימת מ-2014  ולאחר שהעברנו את האתרים שלנו שרתים בענן שלהם הצלחנו לשפר משמעותית את המהירות והביצועים באתרים. בעלי אתרים וחברות גדולות כבר מכירות את Cloudways כפתרון אחסון אתרים בענן מהטובים בעולם מבחינת שירותים, תכונות ותמחור.  

אם תעקבו מקרוב אחר Cloudways תוכלו לראות שהיא חלוצה בתחום של אחסון אתרים בענן בעיקר בגלל השותפויות שלה עם חברות, סטארטאפים ומותגים מובילים בתחומם. המטרה של Cloudways היא לתת את המערך הטוב ביותר למשתמשים שלה ושותפויות עם חברות שונות גורם לזה לקרות. שיתופי הפעולה שקלאודוויז מבצעת חיוניים מאוד לבעלי אתרים ועוזרת להם לקחת את האתר שלהם קדימה. במאמר הזה נעבור על כמה שותפויות קריטיות שקלאודוויז עשתה בשנים האחרונות כדי שתוכלו להבין עד כמה החברה משקיעה בלקוחות ודואגת תמיד לשפר את המערך שלה עבורם.

שיתופי פעולה של קלאדוויז

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Rackspace

cloudways + rackspace

שיתוף הפעולה בין חברת קלאודוויז ל-Rackspace נוצר כדי לספק ללקוחות Cloudways את האפשרות לעבוד עם תיבת דואר מותאמת אישית לדומיין (לדוגמא: [email protected]) בעלות מוזלת. תמורת סכום של 1$ עבור כל תיבת דואר תוכלו להנות מתוסף Rackspace המספק חווית דואר אלקטרוני מלאה הכולל מספר כתובות לכל דומיין, Catch-All Emails שמאפשר להודעות דואר שנשלחו לתיבה מסוימת לעבור בצורה אוטומטית לתיבה אחרת ועוד מספר אפשרויות.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם Rackspace

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Elastic Email

cloudways + elastic email

בדומה לשיתוף הפעולה הקודם, שיתוף הפעולה בין חברת קלאודוויז ל-Elastic Email נוצר כדי לשפר משמעותית את אפשרויות שליחת המיילים של לקוחות קלאדוויז. בכל אתר ושרת באינטרנט יש מערכת מיילים אוטומטית המיועדת לשחזור סיסמא, איפוס סיסמא, התראות Push ועוד. מדובר בכמות גדולה של מיילים שיוצאת דרך השרת או האתר שלכם והשירות של Elastic Email מאפשר לכם להנות משירות מיילים אמין יותר שמועבר דרך שרת הענן שלכם בקלאודוויז. השירות של אלסטיק אימייל מתומחר לפי כמות מיילים כשהמחיר עומד על 0.1$ לחודש עבור 1000 מיילים, מה שאומר שגם באתרים בינוניים-גדולים אתם תשלמו על השירות הזה כמה דולרים בודדים לחודש.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם Elastic Email

שיתוף הפעולה של Cloudways עם DNS Made Easy

cloudways + dns made easy

שיתוף הפעולה של קלאודוויז עם DNS Made Easy נועד לייעל את העבודה עם שרתי ענן של Cloudways מכיוון שאין להם שירותי DNS משלהם. באמצעות DNS Made Easy תוכלו להשתמש דרך קלאודוויז בספק DNS משלכם על ידי רישום כמנוי לתוסף במערכת של קלאודוויז (ניתן לעשות זאת גם דרך רשם הדומיינים שממנו רכשתם את הדומיין שלכם). העלות של התוסף DNS מייד איזי נמוכה מאוד ברכישה דרך Cloudways ותוכלו להנות ממנו בעלות של 2.5$ לחודש עבור 5 דומיינים.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם DNS Made Easy

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Sucuri

cloudways + sucuri

שיתוף הפעולה של קלאדוויז עם Sucuri נועד כדי לחזק את מערך האבטחה של אתרים המאוחסנים בשרתי הענן של חברת Cloudways. סקארי היא חברה שמספקת שירותי אבטחה עבור מערכות CMS (מערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס, מג'נטו ,ג'ומלה וכו'). המוצרים הכי פופולריים של Sucuri הם חומת אש ואנטי וירוס. בעזרת שיתוף הפעולה בין קלאודוויז ל-Sucuri, לקוחות Cloudways יכולים להנות מ-40% הנחה על המוצרים של סקארי. בשיתוף הפעולה הזה אתם רוכשים דרך המערכת של קלאודוויז את סקארי במחיר מלא ומקבלים את ה-40% הנחה בקרדיט לקלאודוויז (אם רכשתם חבילה של Sucuri עם חומת אש בסיסית + אנטי וירוס בעלות של 199.9$ לשנה וקלאודוויז נותנת לכם קרדיט של 80$ למערכת שלה).

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך להתקנה של חומת האש של Sucuri עם Cloudways ועברו לפה למדריך להתקנת האנטי וירוס של Sucuri ב-Cloudways

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Cloudflare

שיתוף הפעולה של קלאודוויז עם Cloudflare נועד כדי לספק שירות CDN איכותי ללקוחות Cloudways. לקלאודוויז כבר היו בעבר שיתופי פעולה עם חברות המספקות CDN ואפילו מחזיקה CDN משל עצמה (Cloudways CDN), אבל אי אפשר להשוות את הפתרונות הללו ל-CDN הטוב בעולם של Cloudflare. תפקידו של ה-CDN הוא להנגיש את התוכן באתרים מהשרת הקרוב ביותר מבחינה גיאוגרפית דרך רשת של שרתים מרחבי העולם. שיתוף הפעולה בין חברת Cloudways ל-Cloudflare מאפשר ללקוחות קלאודוויז לקבל את החבילה המתקדמת ביותר של קלאודפלייר (חבילת Enterprise) בעלות של 5$ לחודש. לפני שיתוף הפעולה חבילת Enterprise לא הייתה מתומחרת באתר של קלאודפלייר וכדי לקבל עלות עבור התוכנית היה צורך ביצירת קשר עם החברה. בנוסף לשירות ה-CDN שתרוויחו באמצעות שיתוף הפעולה הזה אתם תהנו גם משירותי מטמון מתקדמים, הגנה מהתקפות DDoS ותכונות נוספות.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם Cloudflare

cloudways + cloudflare

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Astra

שיתוף הפעולה של קלאודוויז עם Astra נועד כדי לספק תבנית פרימיום איכותית מבית אסטרה ללקוחות Cloudways. במסגרת שיתוף הפעולה לקוחות קלאודוויז יקבלו גישה ל-Astra Pro בעלות של 4$ לחודש בלבד ללא הגבלת אתרים. גישה לאסטרה פרו תאפשר לבעלי אתרים לחסוך 59$ על עלות התבנית, קבלת גישה לתבניות פרימיום מעוצבות ורספונסיביות, חיסכון בזמן על בחירת התבנית וזמני טעינה מהירים עם תבנית קלת משקל.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם Astra

cloudways + astra

שיתוף הפעולה של Cloudways עם Object Cache Pro

שיתוף הפעולה של קלאודוויז עם Object Cache Pro נועד כדי לספק ללקוחותיה של Cloudways אפשרויות של שמירת זיכרון מטמון של הדאטה בייס של האתר שלכם והגדלת התעבורה באתר מבלי להעמיס יותר מדיי על השרת שלכם. Cloudways מאפשרת לכם לקבל את אובג'קט קאש פרו בחינם (העלות המקורית של התוסף היא 95$ לחודש) אבל רק ללקוחות עם שרת בענן עם מינימום 2GB זיכרון RAM.

לחצו כאן על מנת לעבור למדריך של חיבור Cloudways עם Object Cache Pro

cloudways + object cache pro

שיתוף הפעולה של Cloudways עם SnapShooter

שיתוף הפעולה של קלאודוויז עם SnapShooter נועד כדי לספק ללקוחותיה של Cloudways אפשרויות שלגיבויים מאובטחים מחוץ לאתר שקל לנהל ובמחיר יחסית נמוך. המחיר המצוען של שיתוף הפעולה הזה מושך לשירות הזה סוכנויות, מפתחים וחברות אחסון מרחבי העולם. ניתן לתזמן גיבויים מחוץ לאתר עבור שרתים, מסדי נתונים ויישומים. SnapShooter מקל על הגדרת הגיבוי של שרת מחוץ לאתר כדי לענות על צרכים ספציפיים של המשתמשים. למשל – מפתחים ובוני אתרים יכולים להגדיר לגבות את כל קבצי הוורדפרס ו-MySQL בתוך השרת שיפעל בתאריך מסוים ובתדירות מסוימת. המחיר של SnapShooter בשיתוף פעולה עם Cloudways נקבע לפי כמות הפעמים שאתם רוצים לגבות שרת מסוים וגם לפי כמות הפעמים ביום / שבוע / חודש שאתם רוצים שהכלי יבצע גיבוי.

Cloudways עם SnapShooter

לסיכום

Cloudways היא חברה מתקדמת לאחסון אתרים בשרת אחסון בענן. בעוד שחלק מחברות האחסון מציעות פתרונות רק עבור אתרי וורדפרס או מערכות ספציפיות אחרות, קלאדוויז היא בחירה טובה לאחסון מספר סוגים של אתרים ומערכות. מעבר לשרת אחסון של Cloudways יעזור לכם לשפר את האתרים הנוכחיים שלכם ולהנות מאחסון אתרים בענן במחיר זול משמעותית ביחס לשוק. עברנו במאמר על שיתופי הפעולה המרכזיים של Cloudways עם חברות וכלים. ישנם עוד מאות שיתופי פעולה מינוריים יותר שלא הצגנו במאמר ואני בטוח שבעתיד נראה את קלאודוויז משלבת ידיים עם חברות מתקדמות נוספות.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים