Cloudways משתפת פעולה עם Astra Pro (תבנית פרימיום חינם למשך שנה)

חברת Cloudways, המתמחה באחסון אתרים בשרתי ענן, הכריזה על שיתוף פעולה עם התבנית הפופולרית ביותר באתרי וורדפרס – Astra Pro. בהמשך לשיתופי הפעולה הנרחבים שקלאודוויז מבצעת כדי לתת לקהל הלקוחות שלה את אפשרויות הבחירה הטובות ביותר והמשתלמות ביותר לבניית אתרים (כולל שיתוף פעולה נרחב עם חברת Cloudflare), בחרה Cloudways לשתף פעולה עם תבנית אסטרה כדי לספק ללקוחותיה אחסון אתרים מהיר ואמין בשילוב של תבנית מהירה הניתנת להתאמה אישית. בפוסט הזה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על שיתוף הפעולה המסקרן בין Cloudways ל-Astra Pro.

למה שיתוף הפעולה בין קלאודוויז ואסטרה מעולה לוורדפרס?

שיתוף פעולה בין חברות גדולות בדרך כלל מעניק למשתמשים אפשרות לקבל מוצר או שירות מסוים בעלות נמוכה או בחינם. שיתוף הפעולה בין Astra Pro ל-Cloudways מאפשר לכם לקבל גישה לאסטרה פרו בכל רכישה של שרת אחסון בענן מקלאודוויז. כולל:

  • גישה מלאה לתבניות מעוצבות של ערכת הנושא Astra
  • אפשרות לבנות אתרים מעוצבים בלי לגעת בקוד
  • זמני טעינה מהירים בדפים עקב תבנית קלת משקל
  • חיסכון של 59$ על התבנית
  • חיסכון בזמן על בחירת התבנית ועיצובה

במילים פשוטות, כשאתם נרשמים ל-Cloudways ורוכשים שרת אחסון בענן, יהיה לכם קל יותר לבנות אתרים אטרקטיביים ולהציע חווית משתמש איכותית לגולשים שלכם באמצעות התקנה בלחיצת כפתור של התבנית Astra Pro על גבי וורדפרס.

שיתוף הפעולה קלאודוויז ואסטרה

למה אנחנו ממליצים על השימוש ב-Cloudways?

אם כבר עברתם על התוכן בבלוג שלנו, מהסיקור על האלטרנטיבות ל-Cloudways או על הניוזלטר שלנו, אתם בטח כבר מבינים שאנחנו ממליצים בחום על השירותים של קלאודוויז ובמיוחד על שרתי הענן המהירים עבור אתרי אינטרנט בעיקר בגלל הפשטות, האיכות, הגמישות והמהירות שהם מספקים. אנחנו משתמשים בשרת של DigitalOcean דרך Cloudways והביצועים שאנחנו מקבלים הם ברמה גבוהה מאוד. בנוסף, זו לו פעם ראשונה שלקאודוויז עושה מהלך של שותפות עם חברה אחרת כדי להקל על המשתמשים שלה ולשפר את רמת החיים שלהם. כדי לעזור לגולשיה לבנות אתרים מרתקים ויעילים, Cloudways משתפת פעולה גם עם Cloudflare, דיווי, SERanking וחבורת נוספות. הנה עוד סיבות למה השירות של Cloudways מומלץ:

קלאודוויז

למה אנחנו ממליצים על השימוש ב-Astra Pro?

אתם אולי יכולים לחשוב שאין שום דבר מיוחד בתבנית Astra Pro ביחס לתבניות האחרות שניתן לרכוש או שאפשר לבחור בחינם כשבונים אתר בוורדפרס. אבל, אסטרה היא התבנית המהירה ביותר של וורדפרס שעוזרת לדפים לאתרים להיטען בצורה מהירה יותר. בנוסף, מכיוון שהיא תבנית בהתאמה אישית, ניתן לערוך אותה ולבנות אתרים מושכים ואיכותיים. לפניכם יתרונות נוספים של Astra Pro:

  • עיצובים אטרקטיביים להדר ולפוטר של האתר
  • אינטגרציה לווקומרס ליצירת חנויות ברמה גבוהה
  • אפשרויות פריסה מתקדמות 
  • אפשרות התאמה אישית כדי ליצור זהות ייחודית למותג
אסטרה

איך מתקינים את Astra Pro בחינם דרך השרת של Cloudways?

אם כבר יש לכם שרת משלכם ב-Cloudways, התהליך להתקנת תבנית פרימיום של Astra Pro הוא מאוד פשוט. לחצו על התפריט של Cloudways ואז על הקוביות הלבנות בחלק העליון, לחצו על Add-ons ולאחר מכן לחצו על Astra Pro.

התקנה של אסטרה פרו

כעת, לחצו על Edit ואז על Subscribe.

חשוב לציין שבשנה הראשונה האפשרות תינתן לכם בחינם ולאחר שהשנה הראשונה תחלוף תשלמו על Astra Pro סה"כ 4$ לחודש עבור מספר בלתי מוגבל של אתרים. כעת, היכנסו למייל שלכם הרשום במערכת של Cloudways ותראו שהתקבל מייל מאסטרה עם גישה לפאנל הניהול שלכם. היכנסו אליו.

פאנל הניהול של אסטרה

כשאתם בפאנל הניהול של Astra (באתר Astra Store), בחרו סיסמא חדשה כדי להיכנס לדף הפרופיל שלכם, עברו לחנות ואז לחשבון שלכם ולחצו על Download To install the Astra Pro Plugin. לאחר מכן לחצו שוב על חשבון ואז על Licence והעתיקו את מפתח הרישיון שקיבלתם. 

רישיון אסטרה

לבסוף, הדביקו את המפתח שהעתקתם בפאנל הניהול של אסטרה והדביקו בפאנל הניהול בוורדפרס באפשרות של Astra Pro שתופיע בצד הימני בוורדפרס. זהו! התקנתם בהצלחה את התבנית Astra Pro באתר שלכם בוורדפרס.

לסיכום

Cloudways בחרה לשתף פעולה עם Astra כדי לספק את גרסת הפרימיום של התבנית בחינם ללקוחותיה. למבצע הזה יש תוקף של שנה וניתן להשתמש בו ללא הגבלת אתרים. עם שיתוף הפעולה שנרקם בין 2 החברות, נוצרת כאן אפשרות לגולשים לשלב בין אחסון, בנייה ועיצוב האתר שלהם תחת חברות שכבר מתקשרות אחת עם השנייה מה שיאפשר לגולשים לנהל את הכל תחת אותה המטרייה. ההתקנה של Astra Pro נגישה למשתמשי קלאודוויז דרך פאנל הניהול כמו שהצגנו כאן למעלה ולקוחות חדשים וקיימים יכולים להשתמש באפשרות זו. אני מאוד ממליץ לעבוד עם Cloudways כחברת האחסון ולעבוד עם Astra Pro כדי ליצור אתרים מהירים ויעילים.

שאלות ותשובות - Cloudways & Astra Pro

כן, בזמן ההרשמה לאחסון של Cloudways, תקבלו את גרסת הפרימיום של אסטרה (Astra Pro) בחינם למשך שנה ובעלות של 4$ לחודש לאחר שתחלוף שנה.

Astra היא תבנית קלה שנבנתה במחשבה תחילה כדי להאיץ את האתר ולא להכביד עליו ו-Cloudways זו חברת אחסון עם השרתים המהירים ביותר. לכן, באמצעות שיתוף הפעולה הזה ניתן לבנות אתרים מהירים מאוד.

שיתוף הפעולה בין Cloudways ל-Astra Pro מיועד לגולשים שהחליטו לקנות אחסון אתרים של קלאודוויז וברצנם לעצב אתרים עם חווית משתמש נהדרת. בנוסף, אם אתם משתמשים בתבנית החינמית של Astra עם אחסון של Cloudways אין סיבה שלא תשדרגו לתבנית פרו בחינם.

כן, משתמשי Cloudways יכולים להוריד, להתקין ולהשתמש בתבנית Astra Pro בחינם למשך שנה עבור מספר בלתי מוגבל של אתרים.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים