תבניות וורדפרס בעברית מומלצות שאתם חייבים להכיר

תבניות באתרי וורדפרס הן חלק מהותי במשיכה האדירה של פלטפורמת בניית האתרים וניהול התוכן הפופולארית ביותר בעולם, שהיא גם המקיפה והמתאימה ביותר עבור רוב מוחלט של האתרים. תבנית חוסכת לבעלי אתרים כסף, זמן ו"התעסקות" בשלל נושאים שבעבר היה צריך לחשוב עליהם ולהחליט לגביהם, לכן בניית אתר היום זולה, מהירה ויעילה יותר. בנוסף, תבניות פשוט מייצרות אתרים יפים, אלגנטיים ומסודרים התורמים לשיפור המרחב הדיגיטלי. אז באיזה תבנית וורדפרס לבחור?

אם אתם לפני בניית אתר חדש לגמרי או שדרוג מהותי לאתר קיים ומיושן וצריכים לבחור תבנית וורדפרס מומלצת וטובה, שכמובן תעבוד היטב עם עברית, הגעתם בול למקום הנכון. הכנו לכם רשימה של תבניות וורדפרס בעברית המומלצות לאתרים איכותיים.

מה אנחנו מחפשים בתבניות וורדפרס מומלצות?

  • תבנית שעובדת טוב בעברית ועם מינימום מוחלט של "פספוסים", מינוריים ככל שיהיו.
  • אם רלוונטי לכם, אז תבנית וורדפרס המותאמת לאלמנטור – מערכת חיצונית מעולה וידידותית לשימוש לבניית דפים מבוססי וורדפרס. לא חובה כי המערכת הסטנדרטית של וורדפרס מציעה בוני דפים סבירים לחלוטין.
  • קלת משקל וללא העמסה מיותרת של פיצ'רים ויכולות שאולי אתם לא צריכים – אם צריך, מתקינים תוסף ספציפי. תבנית עמוסה וכבדה יכולה להאט את האתר.
  • מהירות טעינה טובה – תבניות וורדפרס בעברית מומלצות חייבות לספק טעינה מהירה, פקטור חשוב לחוויית משתמש טובה ולדירוג חיובי מצד גוגל.
  • לא חובה, אבל רצוי שהתבנית תאפשר גם להוריד אתר דמו ו/או להוסיף יישומי ווידג'טים שונים ושימושיים.
  • רספונסיביות מלאה לכל המכשירים והפלטפורמות – דסקטופ, מובייל וטאבלטים.

תבניות מומלצות לאתרי וורדפרס

Astra

תבנית סופר פופולארית, עם גרסה חינמית מעולה ומהירויות טעינה מצוינות. תבנית Astra לוורדפרס מותאמת מצוין לעבודה עם אלמנטור. התבנית מציעה שפע של אתרי דמו שתוכלו להתקין באתר שלכם באופן פשוט ומהיר. הרבה אפשרויות התאמה אישית, אינטגרציה מצוינת עם מערכת האיקומרס WooCommerce, עם תוספי SEO ושאר תוספים וכלים הופכות את תבנית Astra לבחירה מצוינת שגם עובדת היטב בעברית. המחיר מתחיל מ-47 דולר לשנה.

OceanWP

התבנית OceanWP היא עוד תבנית מאוד פופולארית במרחב הדיגיטלי מבוסס הוורדפרס, תבנית מהירה מאוד אך עם עקומת למידה שיכולה להיות מורכבת יותר לחלק מהמשתמשים לעומת תבנית Astra. יש אפשרות של גרסה חינמית מצוינת ועוד גרסה מורחבת ומתקדמת יותר בתשלום, אך החינמית לגמרי מספיקה להמון סוגי אתרים. תבנית OceanWP מציעה אתרי דמו להורדה והתקנה, שפע אפשרויות התאמה אישית של מראה ופריסת האתר, תאימות לאלמנטור ותוספים ייעודיים לתבנית. המחיר לגרסת הפרו מתחיל מ-27 דולר לאתר.

Avada

Avada היא גם תבנית וורדפרס וגם מערכת שלמה לבניית דפי אתרים. כך שהיא עומדת בפני עצמה ומתממשקת לחשבון הוורדפרס שלכם ואינה מתאימה לעבודה עם אלמנטור כמובן. תבנית AVADA מתאימה לאתרים יחסית מורכבים יותר ופחות לבלוגים פשוטים ואתרים קטנים. התבנית עולה 60$ לכל החיים ו18 דולר לתמיכה לשנה, והיא מציעה שלל אפשרויות להתאמה אישית והוספת אלמנטים לאתר, קידוד איכותי, טעינה מהירה, רספונסיביות מלאה, מגוון דפי ואתרי דמו, בונה אתרים קל ודי עוצמתי, התממשקות טובה למערכות איקומרס.

Flatsome

תבנית Flatsome היא תבנית וורדפרס המותאמת לעברית ובנויה ספציפית לאתרי איקומרס מבוססי מערכת WooCommerce אך מתאימה גם לסוגי אתרים אחרים. תבנית Flatsome כוללת ממשק בניית דפים משלה, מגוון אתרי דמו של חנויות דיגיטליות ושפע של אפשרויות ויכולות לעיצוב ובניית אתרי חנויות ואתרי תדמית מושקעים ואסתטיים.

Enfold

תבנית Enfold לוורדפרס היא תבנית וממשק בניית דפים עצמאי, פופולארי ומרובה יכולות. התבנית אינה תואמת לאלמנטור. בתבנית דגש רב על ממשק וחוויית משתמש והיא מציעה אתרי דמו מעולים, תמיכה טכנית טובה, תפעול קל לשימוש, התקנה מהירה ועדכונים שוטפים לשדרוגים ותוספות. התבנית עולה 59 דולר לכל החיים, ו17.5 דולר לשנה לתמיכה 

Hello – Elementor

תבנית Hello היא פרי פיתוח של חברת אלמנטור עצמה, לכן היא עובדת מעולה עם בונה הדפים ונחשבת לבחירה פופולארית במיוחד בקרב אתרי וורדפרס. זו תבנית סופר נוחה ושימושית לעבודה עם אלמנטור, היא מהירה מאוד ומאפשרת התאמה אישית כמעט מלאה – זאת מכיוון שזו הלכה למעשה תבנית ריקה המבוססת על המבנה הבסיסי והעיצוב של אלמנטור. לעיצוב מלא והתאמה אישית מקיפה יש צורך באלמנטור פרו – אבל זה נכון כמעט לכל מקרה של בניית אתר עם אלמנטור. עובדת פחות טוב עם מערכת איקומרס WooCommerce.

Phlox

תבנית שלא זוכה לחשיפה ולפופולאריות של חלק מהתבניות האחרות שציינו כאן, אך היא איכותית ויכולה להתאים ללא מעט אתרים וסגנונות. תבנית Phlox פחות מהירה מאחרות כאן ברשימה, אך לא ברמה שפוסלת אותה על הסף. היא מותאמת טוב לאלמנטור וכבר בגרסה החינמית מציעה שפע של יישומים ווידג'טים פרקטיים ואיכותיים לעבודה עם אלמנטור. תבנית המתאימה מאוד לאתרים בסגנון פורטפוליו. העלות של התבנית בגרסת הפרו היא 49 דולר לכל החיים, ו-14 דולר לתמיכה שנתית (במידה ותרצו)

Pojo

אתר המציע מגוון תבניות וורדפרס בעברית, חלקן הגדול מותאמות טוב לעברית ומיועדות גם לעבודה עם אלמנטור. בעבר הלא רחוק, תבניות של Pojo היו פופולאריות ומומלצות וגם שימשו בלא מעט אתרים בישראל. אבל, וזה חבל, כיום התבניות שלהם אינן מעודכנות ולכן כבר לא מומלץ להשתמש בהן. הטכנולוגיה והיכולות של וורדפרס התקדמו הלאה ותבניות Pojo נותרו מאחור.

תבניות מומלצות ומתאימות לאתרי איקומרס מבוססי WooCommerce

למעשה, רוב מוחלט של התבניות שציינו כאן מתאימות לעבודה עם מערכת האיקומרס הפופולארית והייעודית לוורדפרס, WooCommerce. אם אתם מקימים חנות אונליין או מתכננים בעתיד למכור מוצרים/שירותים ישירות מהאתר שלכם, אתם צריכים תשתית טובה ומתאימה לכך, גם טכנית ותפעולית וגם מבחינת אפשרויות סידור ובניית האתר. תוסף האיקומרס WooCommerce הוא הפופולארי ביותר לחנויות וורדפרס והוא מותאם מעולה לעבודה עם אלמנטור. תבניות מומלצות ל- WooCommerce ואתרי מסחר אלקטרוני כוללות למשל את Astra, OceanWP, JupiterX וגם Flatsome שאינה תואמת אלמנטור אך בהחלט תוכננה לעבודה אפקטיבית ומותאמת עם תוסף האיקמרס WooCommerce.

סיכום

סקרנו את מיטב התבניות שיכולות לעזור לכם בעת בניית האתר החדש שלכם או במהלך שדרוג האתר הקיים. ממליצים לעבוד איתן מאחר והן נוחות לשימוש ועוזרות ליצור את האתר שאתם מדמיינים בראש. אם אתם רוצים לעשות עיצוב נקי מאפס, תשתמשו בתבנית Hello, ואם אתם רוצים להשתמש בתבניות עם אפשרויות מוכנות אז תשתמשו בכל אחת מהתבניות השונות, שיכולות גם להתאים ל-WooCommerce 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום ממומן במגוון ערוצים . מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.

הבעלים של  EasyCloud – אחסון אתרי וורדפרס, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

אור פיאלקוב

מדריכים נוספים