SafeUpdates - כלי לעדכונים אוטומטיים לוורדפרס דרך Cloudways

כשמעדכנים תבנית או תוסף מסוים באתרי וורדפרס לעיתים נתקלים בשגיאות נפוצות ולא רצויות כמו:

  • 500 Internal Server – השרת נתקל בשגיאה פנימית או בתצורה שגויה ולא הצליח להשלים את הבקשה
  • 503 Service Temporarily Unavailable

     

לאחר שקלאודוויז עבדה על גרסת הבטא, הגרסה המלאה של SafeUpdates עבור אתרי וורדפרס זמינה כעת למשתמשים. Cloudways ביקשה מ-300 משתמשים בשלב הבטא לעבוד עם סייף אפדייטס ולעזור לחברה לנפות באגים ולשפר את כלי העדכונים. בעוד שהתוסף כבר יוצא לקהל הרחב, קלאודוויז תמשיך לעדכן אותו ולהוסיף פונקציונליות נוספת בעתיד. כעת, בואו נעבור על כל העדכונים האוטומטיים של Cloudways.

מה זה SafeUpdates של Cloudways?

SafeUpdates הוא תוסף אופציונלי המאפשר לבעלי אתרים לבצע אוטומציה מלאה של זיהוי, בדיקה ופריסה של עדכוני מערכת, תבניות ותוספים בוורדפרס בלחיצת כפתור. אתם יכולים לבחור ולבצע עדכונים אלו במקום או לתזמן אותם למועד מאוחר יותר ישירות מפלטפורמת הניהול של Cloudways בצורה נוחה ומאובטחת. SafeUpdates מפעיל זרימת עבודה אוטומטית הכוללת את כל השלבים הנכונים כדי לגרום לכם להרגיש בטוחים לתזמן את העדכונים הרלוונטיים לכם ולהמשיך הלאה עם שאר המשימות בעסק.

safeupdates-cover

למה החליטה Cloudways לבנות את הכלי SafeUpdates?

כ-80% מלקוחות Cloudways מאחסנים אתרי וורדפרס ו-WooCommerce אחד או יותר. שמירה על עדכוני מערכת, תוספים והתבניות שלהם היא קריטית לשיפור ביצועים, תיקוני באגים ומניעת פרצות אבטחה שנגרמות על ידי ניצול של גרסאות ישנות. אבל, כאשר עדכון של המערכות והתוספים גוזל זמן יקר ואתם מסתכנים באי התאמה של אחד העדכונים למערכת וזה עלול להשאיר אתכם עם מספר בעיות ויזואליות או טכניות באתר. ביצוע עדכונים כולל גם את המשימה המייגעת – לוודא שהכל עובד כמו שצריך לאחר עדכון ושיש גיבוי קיים למקרה שלא עובד. ביצוע הפעולות הללו בצורה בטוחה ונכונה כרוך במספר דברים: גיבוי חדש צריך להיות זמין, בדיקת העדכונים בשלבים, לוודא ששום דבר באתר לא נשבר ולבסוף, החלת השינויים באתר. הכלי SafeUpdates עושה את כל זה תוך כדי תנועה עבור לקוחות Cloudways. תהליך רב שלבי די קשה הדורש משאבים טכניים וזמן עבודה רב הופך למשימה של כמה לחיצות שחוסכות לכם זמן וכסף.

למי מיועד הכלי SafeUpdates?

SafeUpdates מיועד לכל מי שרוצה להתמקד בצרכים העסקיים שלו ולא במשימות תחזוקה שוטפות של האתר:

  • סוכנויות דיגיטל – עם זיהוי אוטומטי ובדיקות מרובות לפני שינויים פעילים, האתרים שלכם נשמרים מאובטחים בכל זמן נתון, מה שהופך את SafeUpdates לחלק בלתי נפרד ממהלך העבודה שלכם. הגדירו את SafeUpdates כדי להפוך את עדכוני המערכת, התוספים והתבניות של האתרים שלכם לאוטומטיים ולחסוך מאות שעות עבודה ואלפי שקלים בחודש. עם הכלי ניתן לנהל הכל מדאשבורד אחד.

  • מפתחים ופרילנסרים – גם אם אתם לא תמיד מסתדרים עם עדכונים שחייב לבצע או עם תוספי תחזוקה, עם SafeUpdates אתם בוחרים את הדכונים שיהפכו לאוטומטיים או לבצע עדכונים דרך Cloudways לפי דרישה. בנוסף, תוכלו להוסיף שירותי תחזוקה לאתרים שאתם מנהלים ללקוחות ולהגדיל את ההכנסה שלכם ללא הגדלת זמן העבודה.

  • בעלי אתרי איקומרס, עסקים קטנים ובלוגים – אם אתם מבזבזים זמן על משימות שלא תורמות להכנסה שלכם, עם SafeUpdates תוכלו לחסוך שעות של עבודות תחזוקה לאתרי וורדפרס ללא חיוב נוסף או תוספים חיצוניים. בצעו עדכונים עם SafeUpdates בהרגשה בטוחה בלי לפחד שהעדכון ישבור משהו באתר שלכם.

איך SafeUpdates בעצם עובד?

מלבד האפשרויות של ביצוע גיבוי Off-site, ביצוע עדכונים שוטפים וחזרה אוטומטית לאחור במקרה של בעיה, הקסם האמיתי של SafeUpdates הוא אפשרויות הבדיקה של הכלי. המערכת של קלאודוויז בודקת גם בסביבת פיתוח וגם שהאתר באוויר בדיקה חזותית (VRT), בדיקות ביצועים ובדיקות פונקציונליות מרובות בכל האתר כדי להבטיח את השקט הנפשי שלכם שהאתר יישאר תקין ובאוויר בכל רגע נתון. אם משהו משתמשב, המערכת חוזרת בצורה אוטומטית לגיבוי שעשתה בתחילת התהליך ושולחת לכם מייל מפורט עם הבעיות.

SafeUpdates עוקב באופן פעיל אחר אתר הוורדפרס שלכם כדי לזהות אם יש עדכונים ממתינים. לאחר זיהוי וביצוע של העדכונים, הוא מבצע עבורכם את השלבים הבאים כדי להבטיח שהעדכונים בטוחים וללא תקלות:

  1. ברגע שהעדכונים מופעלים, הכלי SafeUpdates שומר עותק גיבוי של האתר שלכם, כך שהוא תמיד יוכל לחזור אחורה במקרה של ביטול העדכונים מכל סיבה שהיא.
  2. לאחר מכן, הוא יוצר אתר בסטייג'ינג באופן זמני. Staging זה בעצם העת של האתר שלכם רק בסביבת פיתוח שעליה ניתן לעבוד מבלי להשפיע על האתר עצמו שנמצא באוויר. כל העדכונים שלכם מבוצעים ב-Staging לפני שהם עוברים לאתר שבאוויר.
  3. גיבוי מסוג Snapshot נלקח בסביבת הפיתוח ובדיקות מרובות מבוצעות כדי לוודא שהאתר עובד כמו שצריך.
  4. לאחר מכן, כל העדכונים שנבחרו מבוצעים בסביבת הפיתוח.
  5. לאחר השלמת העדכונים, Snapshot נוספים נלקחים ומתבצעות בדיקות נוספות הכוללות:

     

  • בדיקת ביצועים
  • בדיקת עדכוני וורדפרס
  • בדיקת HTML/CSS
  • בדיקת שגיאות רשת
  • בדיקת WordPress error logs
  • השוואת הגיבויים מסוג Snapshot לפני ואחרי העדכונים באמצעות בדיקת רגרסיה חזותית של קלאודוויז (VRT)

     

    6. לאחר שהבדיקה הצליחה, SafeUpdates מעדכן סופית את אתר הוורדפרס שלכם, גיבוי Snapshot נוסף נלקח ונעשית בדיקה מקיפה נוספת לאתר כדי לוודא שאין בו תקלות.

     

אם עדכונים בוטלו במהלך התהליך הזה או שהתוצאה הסופית היא לא כמו שצריך מכל סיבה שהיא, הכלי SafeUpdates יבטל את החלת העדכונים על האתר. נניח שהשגיאה התרחשה רק אחרי שהעדכונים בוצעו באתר בלייב, SafeUpdates יחזיר את השינויים לאחור וישחזר את האתר שלכם למצב העבודה הקודם באמצעות הגיבוי שנלקח בתחילת התהליך.

update-2

כמה עולה השימוש בכלי החדש SafeUpdates?

עבודות עדכון ותחזוקה בצורה ידנית עולות בין 80 ש"ח ל-400 ש"ח לשעת עבודה בשוק (בהתאם למתכנת שאיתו אתם עובדים). עם זאת, אסטרטגיית התמחור של Cloudways עבור SafeUpdates היא נוחה מאוד כי המטרה של לאודוויז היא להפוך את הכלי הזה לפקטור משמעותי בניהול אתרים ללא קשר למיקום או לגודל העסק. הכלי SafeUpdates של Cloudways מתחיל בעלות של 3$ לאתר עד 5 אתרים ויורד ל-2$ לאתר עבור 6 אתרים ומעלה. בנוסף אתם מקבלים גם ביצועים ברמה גבוהה, תמיכה 24/7/365 ואבטחת אתר מקסימלית.

6 אתרים ומעלה

עלות לכל אתר
$ 2 חודשי
  • תזמון עדכונים או לפי דרישה
  • זיהוי אוטומטי של תקלות
  • בדיקה ל-Core Web Vitals
  • שליטה מלאה בעדכונים
  • בדיקה חזותית (VRT)
  • התראות לאימייל

1-5 אתרים

עלות לכל אתר
$ 3 חודשי
  • תזמון עדכונים או לפי דרישה
  • זיהוי אוטומטי של תקלות
  • בדיקה ל-Core Web Vitals
  • שליטה מלאה בעדכונים
  • בדיקה חזותית (VRT)
  • התראות לאימייל

לסיכום

העבודה עם SafeUpdates זמינה לכל הלקוחות של Cloudways. תוכלו למצוא את האפשרות תחת Application Management בפינה השמאלית התחתונה בדאשבורד של קלאודוויז. מומלץ לעבור על המדריך להפעלה עדכונים אוטומטיים של וורדפרס באמצעות SafeUpdates. הרצון של חברת Cloudways להפוך למובילה בתחום של אחסון אתרים גרם לה לייצר את התוסף הזה שכולו מתרכז בהנגשת הפעולה של עדכון תוספים, תבניות וגרסאות מבלי להשכיר איש טכני או להיות בעל ידע טכני עבור ביצוע הפעולה.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים