כל מה שצריך לדעת על התוסף JetReviews

כאשר יוצרים אתרים עם וורדפרס ואלמנטור, אתם לא מוגבלים רק לווידג'טים שיש בתוך אלמנטור. בגלל שאלמנטור הוא הבילדר המוביל בוורדפרס, שהיא מערכת קוד פתוח, ניתן לשלב פיתוחים נוספים הכוללים ווידג'טים נוספים לשימוש באלמנטור בעת בניית אתר. התוסף JetElements הוא אחד התוספים שניתן לשלב עם הבילדר. התוסף JetElements מציע מעל ל-40 ווידג'טים ייחודים שניתן לשלב באתר שלכם, כולל כאלה שזמינים לכם גם באלמנטור פרו, אבל אפשרות העיצוב ושינוי הסגנון שלהם ב-JetElements בצורה מתקדמת יותר.

מה זה JetElements?

בדיוק כמו כל תוסף בנייה אחר, JetElements עוזר לכם לעצב את האתר בצורה אינטראקטיבית ויצירתית יותר. התוסף מגיע עם למעלה מ-40 ווידג'טים ליצירת סוגים שונים של תוכן והצגת מידע בסיסי בצורה מודרנית המושכת את העין. התוסף הזה הוא אחד מתוספי Crocoblock, שתוספי החברה מוערכים על ידי מפתחים רבים בתחום של בניית אתרים והדירוג לתוספי החברה גבוה מאוד.

jetelements

איזה ווידג'טים זמינים בתוסף JetElements

JetElements הוא פתרון מצוין אם אתם רוצים ליצור אתר אינטרנט ייחודי עם וורדפרס ואלמנטור. אתם יכולים לשלב את הווידג'טים המקוריים של אלמנטור יחד עם ההרחבות של JetElements, שמציעות לכם אפשרויות עיצוב ושינוי סגנון לווידג'טים הקיימים והמוכרים. שתי אפשרויות הפופולריות בג'ט אלמנטס היא האפשרות להציג רשימת פוסטים מהאתר שלכם במבנה של קרוסלה (מה שלא זמין באפשרויות באלמנטור או אלמנטור פרו) והאפשרות לשנות את הטקסט בכפתור מסוים בעת ריחוף עם העכבר על הכפתור. לצד 2 אפשרויות אלו יש עוד עשרות אפשרויות של ווידג'טים חדשים או שינויי עיצוב לווידג'טים קיימים ש- JetElements מספק. זו הרשימה של הוודג'טים המובילים הזמינים בתוסף JetElements:

  • קרוסלה מתקדמת
  • מפה מתקדמת
  • כפתור הורדה
  • רשימת מחירים
  • קופסת אנימציה
  • טקסט אנימציה
  • נגן אודיו
  • פורטפוליו
  • גרף בסגנון פאי
  • ציר זמן
  • מזג האוויר
  • טסטמוניאלס
  • בר התקדמות
  • ווידג'טים לווקומרס

כפי שניתן לראות ברשימה למעלה, חלק מהווידג'טים כבר זמינים באלמנטור בגרסה החינמית או בגרסת הפרו אבל לעבוד איתם דרך JetElements תיתן לכם אפשרויות פריסה, עיצוב והגדרה מתקדמות יותר. בואו נעבור על 3 וודג'טים מרכזיים:

ווידג'ט אינסטגרם

אחד הווידג'טים האפקטיביים ביותר המאפשר לכם להוסיף את הפיד אינטסגרם שלכם לאתר וורדפרס. אתם יכולים להציג עדכונים משלכם שהגדרתם מראש או להציג עדכונים בפיד לפי תגית מסוימת. כדי להפעיל את הווידג'ט עליכם לשלב את חשבון האינסטגרם שלכם עם JetElements כדי שתוכלו להוסיף עדכוני אינסטגרם.

ווידג'ט חבר צוות

אם יש לכם אתר שמצריך עבודה של מספר אנשים כמו אתר חדשות או סוכנות, אולי תרצו ליצור דף של חברי צוות שיאפשר לגולשים להכיר את הצוות שמאחורי האתר או לשלב את הצגת הצוות בדף האודות של האתר. כיום, ניתן להציג בדף אודות או בכל דף אחר את התמונות של חברי הצוות בצירוף מידע קצר עליהם. ברוב המקרים, אתם יכולים גם למצוא את חשבונות הסושיאל של כל אחד מתחת לתמונה. עם JetElements אתם יכולים ליצור או אותו הסקשן בדיוק (תמונה+טקסט+אייקונים לסושיאל) רק עם אפשרות עיצוב והגדרה מתקדמים יותר.

ווידג'ט חבר צוות

ווידג'ט פורטפוליו

הווידג'ט פורטפוליו הוא שימושי מאוד אם ברצונכם ליצור תיק עבודות ולהציג אותו עבור גולשים. אתם יכולים להשתמש באפשרות זו כדי להציג את רמת המומחיות שלכם בתחום מסוים. לאלמנטור יש כבר ווידג'ט דומה שמציג את הפורטפוליו (תיק העבודות) שלכם בצורה טובה אך עם הווידג'ט של JetElements אתם יכולים להציג בצורה שונה את הגלילה של הגולשים ואת העבודות שהזנתם בפורטפוליו.

ווידג'ט פורטפוליו

יתרונות נוספים לתוסף JetElements

בנוסף לכמות הווידג'טים שהתוסף ג'ט אלמנט מספק עבורכם וגם האפשרויות המתקדמות מבחינת עיצוב וסידור הווידג'טים שיש בו, לתוסף הזה יש מספר יתרונות נוספים חשובים עבורכם:

1. גמישות

אם אתם משתמשים בגרסת הפרו של אלמנטור, היא מכילה כ-90 ווידג'טים (אלמנטים עיצוביים). בנוסף, לווידג'טים של JetElements יהיו לכם כ-130. למרות שהווידג'טים חולקו למספר קטגוריות שונות, יהיה לכם קשה למצוא עם כמות כזאת של ווידג'טים את האלמנט שאתם רוצים או שבו אתם צריכים להשתמש. יש לכם את האפשרות לסגור את הקטגוריות של הווידג'טים באלמנטור ולהשאיר רק את JetElements בממשק שלכם וככה תוכלו לעבוד בצורה קלה וממוקדת. בנוסף JetElements מאפשר לכם להשבית באופן זמני את כל הווידג'טים שבהם אתם לא משתמשים.

2. אינטגרציות

התוסף JetElements תומך גם באינטגרציות כדי לאפשר לכם לחבר את האתר שלכם לשירותים פופולריים נוספים שבהם אתם משתמשים. יש 3 אינטגרציות מרכזיות שניתן לחבר עם התוסף ג'ט אלמנטס – גוגל מפות, Mailchimp ואינסטגרם. כדי לשלב את JetElements עם התוספים הללו או לנטרל את הווידג'טים שבהם אתם לא רוצים להשתמש, בלשונית JetPlugins לחצו על JetElements Settings בפאנל הניהול שלכם בוורדפרס.

3. בלוקים ותבניות מוכנים מראש

בתוסף אלמנטור אתם יכולים ליצור דף מעמוד חלק או מעמוד קיים (תבנית). אלמנטור מספקת עבורכם מספר גבוה של תבניות המתאימות לאתרים שונים על מנת לחסוך לכם זמן ביצירת הדפים. עם התוסף JetElements אתם תקבלו עוד מספר רב של תבניות מוכנות מראש שמהם תוכלו לבחור ולהתחיל לבנות את הדף שלכם על בסיס דף קיים. כדי למצוא את ספריית התבניות בג'ט אלמנט עליכם להיכנס לספריית התבניות של אלמנטור ובחלק התחתון בספרייה זו אתם תמצאו את התבניות הדרושות תחת התווית JetElements. בנוסף לתבניות מוכנות מראש, לתוסף זה יש גם בלוקים מוכנים מראש בהם ניתן להשתמש כדי לבנות חלקים מסוימים מתוך דפים על בסיס בלוקים שכבר הוכנו מראש.

איך מקבלים תמיכה ב-JetElements?

תמיכה טכנית היא דבר חיוני שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתקינים כל תוסף או מערכת לפני שאתם מתחילים את העבודה עם התוסף. התמיכה מאפשרת לכם לקבל עזרה שקשורה לעבודה בקלות בכל רגע שבו אתם מרגישים שאתם צריכים סיוע כדי להתקדם. הצוות של JetElements מציע מספר דרכים שבאמצעותם ניתן לקבל עזרה מהחברה – שליחת הודעה בצ'אט באתר, פנייה דרך הטוויטר, פנייה בכרטיס תמיכה לחברה, בפייסבוק מסנג'ר ועוד. אם אתם רוצים לקבל מענה מהיר מומלץ לפנות דרך הצ'אט באתר או ישירות מהוואצאפ.

לסיכום

התוסף JetElements שפותח על ידי חברת Crocoblock מציע ווידג'טים מעולים שעוזרים לך ליצור דפים יותר יפים וייחודיים באתרי וורדפרס ואלמנטור. יש בתוסף מעל ל-40 ווידג'טים שכל אחד ניתן לעריכה והתאמה אישית בהתאם למותג שלכם. אחד היתרונות המרכזיים של ג'ט אלמנט ומה שהופך אותו לכל כך פופולארי זו האפשרות שיש בתוכו להשבתת הווידג'טים שאינם רלוונטיים באלמנטור ובהם אתם לא רוצים להשתמש או לא צריכים (כי יש לכם את הווידג'ט בגרסה מתקדמת יותר בג'ט אלמנטס). התוסף עצמו, הוא רק אחד מהפיתוחים של Crocoblock שפיתחו גם את התוספים JetReviews, ג'ט בוקינג, JetEngine ועוד רבים.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

מדריכים נוספים